|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?:trenger t-skje:
![]() |
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?MacBook: litt simplere kabinett enn MB Pro, som er i metall og litt mer solid.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?
Innmaten er det tildels meget stor forskjell på. Macbook Air har langt langt svakere prosessor enn Core i5 og i7 som benyttes i Macbook Pro-serien.
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
Signerer den. :stapp full:
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Men hvordan er størrelsen på vanlig macbook i forhold til pro? Og det som er inni er det samme?
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Macbooken er litt større og tyngre enn proen. Jeg kan legge ut bilder av de to ved siden av hverandre i kveld om du vil. Jeg har en 13" av hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Jeg skal (eventuelt) bruke den til surfing, nettbanking, se/laste ned litt filmer og serier, og skrive oppgaver. Men må ha 15" på grunn av dårlig syn. Får man vanlig macbook i den størrelsen?
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
Nei, det tror jeg ikke. Det har jeg i allefall aldri sett. Jeg bruker ekstern skjerm, tastatur og mus på jobb. Syntes det er mye mer behagelig å jobbe med når jeg først skal sitte ved en pult, selv om jeg må dytte i ledning og adapter hver dag. Men i sofan hjemme er det kun laptopen som gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Filler. Da må jeg vel ha macbook pro. Den er så dyyyr.
![]() |
![]() |
#10 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Må du ha bærbar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Vil helst ha bærbar, ja. Vanligvis sitter jeg i sofaen og ser film/serier, og jeg tar den med meg til skolen osv. Vi har allerede en stasjonær, så vi har ikke plass til enda en skjerm/stasjonær.
![]() |
![]() |
#12 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Pro har raskere og mer ram, nyere prosessor, større HD. Dersom du konfigurerer macbook til samme speks, så er prisen ca 9400, og pro begynner på 10 blank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Forskjellene på macbook, macbook pro og macbook air?Du kan jo øke skriften/størrelsen på skjermbildet? Jeg har 13-tommer, og bruker "Cmd og +" titt og ofte. Altså zoomer inn og ut.
![]() |
![]() |
|
|