|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?Ja, overskriften forklarer problemstillingen. Plutselig nekter macen min meg tilgang til gmailkontoen min. Inntil for noen dager siden hadde jeg ingen problemer. Jeg får ingen feilmeldig. Jeg kommer inn på pc, og på iPhone med gmail-appen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?Er det epost-klienten eller nettleseren? Og hva skjer, siden du ikke får feilmelding?
![]() |
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?Åpner du dem i Mail eller i browser? Hvis Mail, prøv å legge inn passordet på nytt i mail-innstillingene.
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?Hehe, kan nok ikke skylde på Telenor her. Jeg åpner i browseren. Får ingen feilmelding, bare "glemt passord", eller "ikke bruker? Åpne kto her." Når jeg tenker meg om har jeg bare prøvd i Safari. Skal sjekke i Firefox i morgen. På iPhone nå.
![]() |
#6 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?Jeg får heller ikke åpnet gmailen min.
![]() |
#7 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?For meg har dette pågått noen dager, altså. Kan ikke ha sammenheng m Telenor breakdown.
![]() |
#10 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?
Samme her
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?Jeg mener å ha sett noen som har hatt dette problemet, og da hadde det med DNS-ting å gjøre, tror jeg. Veldig usikker på dette, men du kan se hva som står på nettverk-valgpanel-->avansert-->dns. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke åpnet gmailen min på Mac?Joika: du må snart begynne å ta betalt for brukerstøtte. Fikk det til.
![]() |
|
|