|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Kan jeg bli en kaffedrikker?Hvor lenge må jeg drikke kaffe før jeg liker det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Hvorfor skal du like det? Du vil ha dårlig ånde? Misfargede tenner?
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Den ser jeg. Du skulle ikke bare avansert til å drikke spylervæske med en gang? Hvorfor gå omveien om kaffe?
![]() |
![]() |
#8 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg har prøvd litt. Bittelitt. Jeg kan strekke meg til å drikke iskaffe, men det er det. Nå har jeg sluttet å prøve. Jeg er en som drikker te.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?
Ja, de går helst for medbrakt, den gjengen...
![]() |
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg prøvde én gang da jeg var 20,
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Lukke øynene mens du drikker?
![]() |
#14 |
Superbasinella
|
Jeg tåler å se på kaffen altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Og lukten, lukten er deilig. Særlig lukten av nykvernede kaffebønner inni en kaffebutikk som også selger sjokolade, sånn at kaffe- og sjokoladelukten blander seg.
![]() |
#16 |
Superbasinella
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Liker du mintsjokolade? Min kaffedebut var fasilitert av rikelig After eight ol. Ellers er vel kaffe som øl, vin osv. Grusomt de første gangene, deretter bedre og bedre. Så mitt råd er at du bare må kjøre på og presse i deg kaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg forstår Morella. Kaffesmak er ikke ille, men å drikke det i mengder byr meg i mot. Caffe Mocca, med mye sjokolade, går an. Men det er ikke slankemat...
![]() |
![]() |
#19 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg begynte å drikke kaffe da jeg studerte, første året var det en unnskyldning for å slippe unna lesesalen og sosialisere med de andre.... Puh! Bra vennene mine ikke røykte.
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Det er bare å øve og øve. Til slutt renner den ned i bøttevis helt av seg selv.
![]() |
|
|