|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Hvor stor iPod touch til 9-åringen?Han har fått bursdagspenger og ønsker å kjøpe seg en iPod Touch. Men trenger han mer enn 8 gb? Det er det han har nok til så langt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor iPod touch til 9-åringen?Vår har 8 gb, vi har 32. Det dumme er at alle synkroniserer på samme maskin, og hans iPod er full, dvs. vi må fjerne en del musikk vi har liggende i iTunes fra hans pod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor stor iPod touch til 9-åringen?Det er jo bare å begrense hva som skal synkroniseres på podens iPod. Velg at bare avkryssede spillelister etc. skal overføres.
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor stor iPod touch til 9-åringen?Jeg har valgt å manuelt overføre filer til ipoden, og slipper dermed at alt blir fullt. Jeg fører kun over de sangene/lydbøkene jeg har lyst å ha der, og fjerner dem igjen når jeg er lei.
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor stor iPod touch til 9-åringen?
Dette har jeg ikke peiling på, ser jeg. Men skal vel finne ut av det.
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor stor iPod touch til 9-åringen?Det er ikke så vanskelig, egentlig. Det velges under instillinger, og etterpå flytter man filen fra itunes og over i ipoden som om man flytter fra mappe til mappe. Se litt i innstillingene, så finner du sikkert utav det.
![]() |
![]() |
|
|