|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Finnes det øyenskygger som sitter?Jeg får ikke øyenskygger til å sitte, så det ser ganske forferdelig ut etter kort tid. Jeg har forsøkt mange merker, både dyre og rimeligere. Finnes det merker som sitter skikkelig? Bør man ha noe under skyggen før den påføres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Sånn var jeg, helt til jeg oppdager "eye primer" fra Mary kay. Dyr liten tube, men drøy som tusan og øyeskyggen sitter hele natta lang om så er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
tankefull
|
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Den øyeskyggen som sitter best på meg er Mary Kay sin. Men kanskje jeg skal prøve primeren deres, sånn at jeg kanskje kan bruke andre øyeskygger også. Andre primere har ikke fungert for meg iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Eg er kjempefornøgd med Lancome sin. Held seg fin heile dagen.
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Jeg bruker en base fra Estee Lauder under øyenskyggen og det fungerer veldig fint for meg.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Jeg bruker Bare Escentuals primer under øyenskyggen og den gjør at skyggen sitter hele dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Jeg bruker de kubene fra Body Shop. Sitter også godt. Kan brukes med og uten vann.
![]() |
#12 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Primer er et must. Too Faced Shadow Insurance er den beste jeg har prøvd, evt. Lumene dersom Vita fortsatt fører den. Med en primer under vil selv billigskygger sitte som støpt.
![]() |
#13 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Åkei.. da vet også jeg hva primer er for noe rart.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Finnes det øyenskygger som sitter?Jeg kjøper primer fra elf (eyeslipsface.com) til en tier og den er helt fantastisk!
![]() |
|
|