Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Google+

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 21:18   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Google+

Er det noen her som er registrert der? Og tilfeldigvis har en invitasjon de vil gi bort...til meg?

Gammel 05-07-11, 21:27   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Google+

Tror ikke man kan invitere noe mer.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:37   #3
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tror ikke man kan invitere noe mer.

Hmmm....sluset igjen? Da får vi vente og se om de åpner opp igjen etter hvert

Er klar for noe nytt....:FB lei...:

Gammel 05-07-11, 21:43   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Google+ er i en begrenset prøvefase. Hvis du i denne perioden deler noe med andre som ikke kan bruke Google+ ennå, vil de motta det med e-post, men vil ikke kunne kommentere eller gjøre noe annet med innholdet slik andre Google+-medlemmer kan. De vil kunne bli medlemmer på Google+ etter hvert som vi slipper inn flere brukere.

Og den inviter-knappen det også står om, finner jeg ikke. Har vært inne i 4 dager eller noe og har to venner. Begge fra FP.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:50   #5
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Og den inviter-knappen det også står om, finner jeg ikke. Har vært inne i 4 dager eller noe og har to venner. Begge fra FP.

FP er forut for det meste

Skulle du finne knappen og har lyst til å dele en inv. tar jeg gjerne imot

Gammel 05-07-11, 21:52   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også inn dit, men må man vente på å bli invitert altså? Hva er DET for noe jallagreier da? Trodde de skulle være en slags konkurrent til Facebook, men så er det for De Heldige Inviterte, bare?

Gammel 05-07-11, 21:52   #7
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes ingen inviter-knapp, tror jeg. Du skriver et innlegg, og trykker på Add circles or people to share with, der skriver du inn de epostadressene du vil invitere. Men jeg tror det bare funker på gmail ennå, og folk slippes visst inn i puljer.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:07   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Er det det samme som google profiler?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:19   #9
Einar
Administrator

Medlem siden: Jul 2008
Einar er litt kulEinar er litt kul
Smil

Google er veldig nærme å åpne det for hele verden(burde ha skjedd i går), og det er åpent i perioder hver dag, inntil "dagskvoten" er brukt opp.

Sånn utover det, hvis du kjenner en Google+-bruker, send ham/henne en mail til vedkommendes gmailadresse, så får han/hun opp forslag om å legge deg til. Det virker som du slipper rett inn når så gjøres, det er så vidt jeg har fått med meg allerede millioner av brukere, og de er ikke strenge på inntaket når det kommer til stykket.

Utover det er Google+ en fin mellomting mellom facebook og twitter hvor du tvinges til å kategorisere folk i "sirkler" med en gang, fremfor å ende opp med en salig mølje med mennesker slik som du gjør på facebook med mindre du gjør deg flid, og jeg liker det kjempegodt for min del.

Einar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:24   #10
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så enkelt. Helt uten noe mas og kjas har jeg nå ordnet så venner og familie har tilgang til alle bildene mine, mens bekjente og andre ikke har tilgang på noen av dem. Helt uten mas og kjas velger jeg om "statusoppdateringene" mine skal være synlig for venner, familie, bekjente eller alle sammen. Jeg liker det.

Har hatt et sabla styr med å få til slik at enkelte ikke kan se statusoppdateringer og bilder på FB-profilen min, men så kan de plutselig se det likevel. Innstillingene er så kompliserte at det føles helt umulig å ha kontroll.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 21:53   #11
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

hm, jeg har en invit i mailen min jeg ikke har gjort noe med, er det et sted jeg burde være altså?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 21:57   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

hm, jeg har en invit i mailen min jeg ikke har gjort noe med, er det et sted jeg burde være altså?

Ja, det synes jeg.

Gammel 29-07-11, 22:06   #13
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ja, det synes jeg.

Done, hva nå?

Gammel 29-07-11, 21:56   #14
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fortsatt den "inviter folk til google+" greia jeg brukte da jeg inviterte en haug av FP folk som følge av forrige slike tråd.

Jeg brukte den senest i går til å invitere et par svigerinner.

Gammel 29-07-11, 22:07   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finn venner og sånn.

Gammel 29-07-11, 22:09   #16
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Men kretser, hva er det for noe?

(hater bruksanvisninger).
Og hvor mange venner kan man finne her da? Eller er det bare jeg som egentlig er treig, også er det her resten av verden er?

Gammel 29-07-11, 22:16   #17
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Resten av verden er ikke der nei, har invitert maange venner, men det er ikke mange som har kommet til i løpet av de siste 14 dagene. Egentlig litt rart synes jeg?

Gammel 29-07-11, 22:18   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Resten av verden er ikke der nei, har invitert maange venner, men det er ikke mange som har kommet til i løpet av de siste 14 dagene. Egentlig litt rart synes jeg?

Skal si vi er eksklusive, du

Gammel 29-07-11, 22:23   #19
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Om noen ønsker en invitasjon så er det bare å si fra. :stolt over å ha funnet invitasjon knappen:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 22:35   #20
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Maz: Jeg vil gjerne bli invitert .

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.