|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
![]() Noen som har erfaring med Samsung vask/tørk her?http://www.expert.no/product/product...ntifier=147093 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med Samsung vask/tørk her?Har ikke erfaring med den spesifikt, men har hatt en kombi maskin før. Aldri mer!
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Samsung vask/tørk her?Vi har kombi. Maskina er god, men trommelen er ubrukelig. Anbefaler ikke. Svigermor har dog en gammel kombi Askim fra ariston. Hun er alene og da funker den fint. Til familier er den en dårlig deal
![]() |
#4 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med Samsung vask/tørk her?Vi er tre. En voksen en uke, en voksen og to jenter den andre. For oss er en kombi helt strålende. Jeg kjøpte en fra AEG nå i vår, den jeg fant med best karakter på trommelen. Og med 1600 omdreininger på sentrifuga. Klærne blir knusktørre og overraskende fort, syns jeg. Når maskina er stappfull av 60 graders vask tørker jeg i to omganger.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med Samsung vask/tørk her?Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Samsung vask/tørk her?Jeg har ikke erfaring med kombi, men meget god erfaring med både vask og tørk fra Samsung!
![]() |
|
|