Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spindelvev!!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 10:06   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Spindelvev!!!

I dag er det strålende solskinn, og siden jeg har sykt barn så får jeg ikke spurtet ut for å nyte det. Så jeg sitter her i sofaen. Og så kikket jeg opp... Grøss og gru Hjelpe meg så mye spindelvev det er i krinker og kroker der oppe i taket Støvete spindelvev.... Som tydeligvis har hengt der en stund Kan jeg skylde på mørketid og generelt dårlig belysning her inne....?

Er det forresten noen som har tips for å bli kvitt edderkopper og spindelvev. Altså før spindelvevene kommer, jeg vet jo hva som må til når de først er der Det er ekstreme mengder her vi bor, og jeg blir gaaaaal. Edderkopper gjør meg i utgangspunktet ingenting, jeg er ikke blant dem som får hysterisk anfall om jeg ser en, men de hekkans spindelvevene de produserer an mas kunne jeg godt klart meg uten

Gammel 13-03-07, 11:29   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spindelvev!!!

Det er helt normalt å oppdage litt av hvert i krinker og kroker når sola dukker opp. Jeg bruker støvkost for å nå opp i taket, og støvsugeren ellers. Jeg tror ikke det er mulig å bli kvitt edderkoppene, de yngler noen enormt.

Gammel 13-03-07, 11:42   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Der kom jeg på at jeg også har det oppunder taket, jeg har bare fortrengt det, og taket er høyere enn vanlig, så jeg ser det ikke :fornekter;

Gammel 13-03-07, 11:47   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Edderkopper en fandens verk! :nervøs:

Gammel 13-03-07, 11:50   #5
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Ååå...nå fikk du meg til å ta en titt opp og i kroker samt kriker her! Sola forteller sannheten....Tror jeg titter ned igjen...

Ellers brukes langkost og støvsuger her også til å få tak i det som henger høyt oppe. Lykke til med "jakten"!

Gammel 13-03-07, 12:42   #6
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Fint med sol, men den avslører litt for mye .
Men bruker støvsugeren så langt jeg rekker,ellers tørr mopp.

Gammel 13-03-07, 19:30   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Ååå...nå fikk du meg til å ta en titt opp og i kroker samt kriker her! Sola forteller sannheten....Tror jeg titter ned igjen...

Ellers brukes langkost og støvsuger her også til å få tak i det som henger høyt oppe. Lykke til med "jakten"!

Ja jeg angrer på at jeg kikket opp i alle fall Tror jeg har fått bort det meste, i alle fall i denne omgang. Men jeg lurer på om jeg ikke må be vaskehjelpen se opp i taket hun også når hun er her...

Men takk for støvsugertipset. På soverommet er det 4 meter under taket, og der ligger jeg såpass mye på ryggen at jeg har sett at det er en del der oppe i det fjerne, men liksom avskrevet det som uoppnåelig, bokstavlig talt

Gammel 13-03-07, 19:28   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Edderkopper en fandens verk! :nervøs:

Du hadde overhode ikke likt deg her, for i så tilfelle må dette være selve Helvete

Gammel 13-03-07, 19:27   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg tror ikke det er mulig å bli kvitt edderkoppene, de yngler noen enormt.

Det kan jeg virkelig skrive under på! Rart nok er det sjelden jeg ser selve edderkoppen. Spindelvevet derimot... Dvs, dagens oppdagelse viser at det er sjelden jeg ser det også

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.