|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Nope. Eller jeg er iallfall 99 % sikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg er rimelig sikker. Blir det samme som alltid.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg vet hva jeg skal stemme, jeg må bare finne ut hvordan. Og så var Valgomaten helt enig med meg i hva jeg skulle stemme.
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?
Du også?
![]() |
#9 |
Audacious
|
Du må ikke ha valgkort, bare ta med deg passet ditt, og sjekk åpningstidene på konsulatet. Jeg tror 1 eller 2 september er siste frist.
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Hm, ble anbefalt et annet parti faktisk. Men det er det partiet jeg stemte på sist, mye pga en enkeltsak i kommunen som var svært viktig for oss og boligen vår. Sa jeg ville stemme AP, men ble anbefalt Venstre. Med Høyre, Senterpartiet og AP etter der. Pensjonistpartiet dukker opp midt i rangeringen.
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Det jeg trodde stemte for meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Prøvde den i sted. Den bekrefter at jeg stemmer riktig parti.
![]() |
#14 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Bekrefter at jeg også stemmer riktig parti. Men så ble jeg vettaskremt av at jeg fikk "demokratene i Norge" på 2. plass.
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg synes testen var ganske teit og det er ikke lett å hake av på sånne skjemaer som det, for de er litt for nyanserte, liksom. Men likevel, jeg er fornøyd med resultatet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg lurer på om det var noen av de lokale sakene som gjorde at Demokratene kom høyt på min liste, om de feks også mener at man skal drite og dra i bybanen og gå for buss i stedet, som vel var en av de sakene jeg skrev var veldig viktig for meg. Kjenner jeg er sååååå lei av bybane og har mistet troen på at den noen gang blir realisert. Min første jobb for 15 år siden var å vurdere trasee for bybane, og de er jo for f*** ikke kommet særlg mye lengre.
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg fikk, nok en gang, bekreftet at jeg bør holde meg til "mitt" parti i årets valg, som ved tidligere valg.
![]() |
#20 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Var mest enig med det partiet jeg har tenkt å stemme, det er jo fint.
![]() |
|
|