Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nå skal jeg i gang med å spraye ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 11:43   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal jeg i gang med å spraye ...

Er det noe jeg bør tenke på i forkant? Eller er det bare å gyve løs? Kjøpte spray som er egnet for metall og tre og alt mulig hos Fargerike. Har skrubbet og tørket det skikkelig, og nå får det ekstra tørketid i sola en liten halvtime.

Her er det som skal til pers:

Farge: Signalgul!

Gammel 16-08-11, 11:44   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå skal jeg i gang med å spraye ...

Hold anbefalt avstand, og heller ta flere ganger forsiktig, enn mye med en gang sånn at det begynner å renne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:45   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm, spraye forsiktig ... Gå raskt over det, mener du?

Gammel 16-08-11, 11:46   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke spraye for lenge mot samme sted for nært. Men avstand og litt bevegelse.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:47   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Ahh... *noterer*

Storesøster er helt hyper, her, men holdt seg klokelig unna da det var tid for å vaske det.

Gammel 16-08-11, 11:55   #6
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Ca 5 min etter du er ferdig med å spraye går du over med en liten pensel og ser om det renner.

Gammel 16-08-11, 11:56   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så spennende! Mannen min sprayet endel hos oss nylig, og da tok han mange tynne lag vet jeg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 16-08-11 kl 12:13.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:08   #8
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Spraye i stedet for å male?

Jeg gleder meg til å se resultatet!

Gammel 16-08-11, 18:56   #9
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Flere tynne strøk ellers kan det renne. Men du er sikkert ferdig nå

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:19   #10
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Gleder meg til å se resultatet. Har akkurat de samme tingene stående her, blant annet krakken. Og sprayen er innkjøpt for lenge siden. Må komme i gang

Gammel 16-08-11, 20:29   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg tror sprayen jeg kjøpte var litt dårlig. Den begynte, midt i økten, å dryppe store dråper, så jeg må gjøre det på nytt med bedre spray. Eller så må jeg ty til maling.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.