|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Nå skal jeg i gang med å spraye ...Er det noe jeg bør tenke på i forkant? Eller er det bare å gyve løs?
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå skal jeg i gang med å spraye ...Hold anbefalt avstand, og heller ta flere ganger forsiktig, enn mye med en gang sånn at det begynner å renne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå skal jeg i gang med å spraye ...Ikke spraye for lenge mot samme sted for nært. Men avstand og litt bevegelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Nå skal jeg i gang med å spraye ...Så spennende!
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 16-08-11 kl 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå skal jeg i gang med å spraye ...Flere tynne strøk ellers kan det renne. Men du er sikkert ferdig nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå skal jeg i gang med å spraye ...Gleder meg til å se resultatet. Har akkurat de samme tingene stående her, blant annet krakken. Og sprayen er innkjøpt for lenge siden. Må komme i gang
![]() |
#11 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Nå skal jeg i gang med å spraye ...Jeg tror sprayen jeg kjøpte var litt dårlig. Den begynte, midt i økten, å dryppe store dråper, så jeg må gjøre det på nytt med bedre spray. Eller så må jeg ty til maling.
![]() |
|
|