|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff; Hva elsker du ved huset ditt?Vinterhagen.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Spinoff; Hva elsker du ved huset ditt?At det er vårt;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff; Hva elsker du ved huset ditt?Beliggenheten med tanke på barnevennlighet, frialeraler, skoler, mark og at det er det veldig sentralt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Spinoff; Hva elsker du ved huset ditt?
Er vi naboer?
![]() |
#6 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Utsikten,terrassene mine og beliggenheten elsker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Vi har en flott terrasse med overbygg og sol fra tidlig morgen til langt på kveld. Overbygget og en levegg gjør at vi kan sitte der selv om det blåser litt ute for inni der er det lunt og fint.
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Beliggenheten |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Når elektrikeren har vært her, skal jeg svare kjøkkenet mitt.
![]() |
#11 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Beliggenheten, hagen, at det er gammelt og har sjel - i det hele tatt det meste bortsett fra at det ikke er vårt.
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Kjøkkeninnredningen, stua er veldig koselig, store flotte vinduer med sjel
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Elsker ikke noe ved huset slik som det er nå, men liker veldig godt løsningene og at alt er på et plan. Hadde det ha blitt pussa opp, har det blitt kjempe fint! Er svigerfar sitt hus, og der er det ikke vits i å si noe :P Gidder heller ikke å bruke mine penger på at han senere skal tjene penger på det..
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?- Beliggenheten. Ikke har vi stor tomt, ikke har vi utsikt, men vi bor i verdens beste nabolag, med gode venner for hele familien, rett rundt dørene.
![]() |
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Beliggenheten, den ruskete hagen ungene kan herje i, fargen, at det har mange soverom, at det er så koselig - ja, riktig nok er det ganske upraktisk på mange måter men jeg elsker det. Vil aldri flytte.
![]() |
#16 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?At det er mitt
![]() |
#17 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Jeg elsker utsikten.
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?At det er to etasjer, og inngang på bakkeplan, og nydelig halvåpen løsning i første etasje, og ekstra takhøyde i en del av stua, og hellelagt terrasse. Jeg har i det hele tatt lite vondt å si om leiligheten vår.
![]() |
#19 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Jeg klarer heller ikke velge bare en ting. Jeg elsker beliggenheten - forholdsvis nært alt vi trenger, samtidig som skogen og naturen er rett innpå. Det er trygt for ungene og leke i gata og i nærliggende skog, naboene er fantastiske. Hagen er akkurat passe stor og begynner å se akkurat slik ut som jeg vil. Jeg elsker den lyse loftsstua med bøker på alle vegger og arbeidsrommet mitt. Og soverommet vårt. Og soverommene til ungene. Og kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?Med leiligheten vår nå elsker jeg at vi har alt på ett plan, og at det er overkommelig å rydde hele greia på et øyeblikk. I boligen vi flytter inn i neste sommer elsker jeg at jeg har walk-in-garderobe og at alt er vår og det er nytt.
![]() |
|
|