|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tatovering - teit med bokstaver?Jeg har strengt talt ikke helt sansen for tatoveringer, men vurderer det nå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg syns det hørtes fint ut. Go for it! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg ville ikke tatovert forbokstavene til noen andre enn barna mine, kjenner jeg, men det blir jo en personlig vurdering. Tenker du kun bokstavene, eller integrert i noe annet sånn at det ikke blir fullt så eksplisitt?
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Hvis jeg ikke hadde hatt sansen for tatoveringer, ville jeg ikke skaffet meg en. Stor sjanse for at du vil angre, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg tenker bokstavene flettet sammen på en eller annen måte. Mannen sin forbokstav føles rett, jeg startet å tenke med bare hans bokstav. Men det er jo litt risiko det da. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Når man har blitt 40, tenker jeg at man kan føle seg ganske trygg på å ikke angre en tatovering. Både størrelse og plassering høres ganske beskjedent ut, så om du skulle angre, så tror jeg ikke det vil holde deg våken om natta.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg vet ikke om jeg synes du skal ha tatoveringer på et sted som synes til hverdags hvis du egentlig er litt skeptisk.
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg tenker liksom at det skal nesten være under klokka. Hvor er egentlig lite synlige steder? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?
Mellom tærne.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Hvis den alltid vil være under klokka, så er den jo ikke synlig. Men det er kanskje greit å huske at ikke alle klokker er like store.
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg tenker en ganske så så liten, Max et par cm høy. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?For meg er tatoering en persolig greie og jeg synes det er viktig at du finner noe som er deg og som du vil trives med å ha på kroppen for evig tid. Sist redigert av 007 : 10-06-12 kl 23:54. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg har en veldig personlig tatovering akkurat der, men den er ikke akkurat liten. Vi snakker 8 cm i lengde. Jeg synes tatoveringer skal være personlig. Jeg har forbokstaven til Ungen i nakken, men den er snirklet inn med en speilvent note siden livet mitt var en smule i disharmoni just da.
|
|
|
#15 |
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Jeg skjønner at det kommer til å synes litt, den skal ikke være hemmelig. Jeg tviler på at jeg kommer til å bytte ut klokka med det første. Det er en svindyr klokke med diamanter som jeg fikk i fjor. Jeg bytter så og si aldri klokker. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Nakken kan jo være noe og, men jeg har lyst til å se den uten å bruke speil. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Hvorfor i alle dager vil du ha tatovering når du ikke har sansen for det? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Det satt jeg også og lurte på, for å være helt ærlig.Og jeg synes faktisk at det er litt teit å skulle ha en tatovering, men gjemme den under klokkeremmen. Da er det like greit åla være, og heller kjøpe et pent smykke eller noe annet som symboliserer det samme.
|
|
|
|
#20 |
|
Sv: Tatovering - teit med bokstaver?Fordi jeg har lyst på akkurat en sånn med bokstaver. Jeg har tenkt på det i mange år faktisk. |
|
|
|
![]() |
|
|