|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Snakker du med PC-en din?Kollegaene mine pekeler av meg for at jeg kosesnakker høyt med printeren vår i naivt håp om at jeg skal få utskriftene mine fortere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Snakker du med PC-en din?Det er ikke så ofte jeg snakker med PC-en. Men de gangene jeg gjør det, er det stort sett alltid en eller annen variant av "Jammen i helvete da!".
|
|
|
#3 |
|
Forelska
|
Sv: Snakker du med PC-en din?
Trur det der er ganske utbreidd, ja. :generaliserar ut frå eigen erfaring:
|
|
|
|
#4 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjent utsagn, jeg hadde i tillegg, i tidligere tider, en uvane med å dra til skjermen hvis jeg ble FOR frustrert.
Ja, der er jeg ganske aktiv!
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Noe sånt ja. Kjefter for det meste, men printeren hender det jeg klapper litt på. Den som får mest kjeft er kopimaskinen!!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 16-09-11 kl 12:27. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Snakker du med PC-en din?Jeg snakker til alt mulig rart. Inkludert meg selv.
|
|
|
#7 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snakker du med PC-en din?Det er helt normalt. Spesielt i tilfeller som Skilpadda er inne på her.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Snakker du med PC-en din?Normalt. |
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snakker du med PC-en din?PC'n i huset er vel det familiemedlemmet som får mest kjeft tror jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snakker du med PC-en din?Joda, litt. Men mye mer til medtrafikanter. Som jo er omtrent like fruktbart.
|
|
|
#12 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Snakker du med PC-en din?En liten avsporing: Hun som kom kjørende oppover i løpet for nedoverkjøring på storsenteret for et par uker siden, er det tydeligste eksempelet på mottrafikanter jeg har sett på lenge. Hadde jeg trengt ny forskjerm på bilen, er det mulig jeg hadde latt det stå til.
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Sv: Snakker du med PC-en din?Jeg snakker til det meste, og særlig til medtrafikkanter, så det er helt normalt å gjøre det. Selv om min mor er dypt uening i mitt ehh, valg av ord.
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Snakker du med PC-en din?puts "Virk, ditt helvetes møkkascript!"
|
|
|
#18 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snakker du med PC-en din?Skriveren vår virker MYE bedre når jeg stryker litt på den. Joda, et oppmuntrende "kom igjen" også, ja.
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Snakker du med PC-en din?Jeg snakker med PC'n hele tiden. Og dustemedtrafikkanter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 16-09-11 kl 09:56. |
|
|
|
![]() |
|
|