|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Kan jeg konvertere er RAR-fil til noe vettugt?Jeg har et spill til Nintendo DSi liggende på maskinen min som en RAR-fil. Hva må jeg gjøre for å få det som en spillfil jeg kan legge over på SD-kortet og spille det på DSi'en?
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg konvertere er RAR-fil til noe vettugt?Det er pakket, du må pakke det ut. Med f.eks winRar.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg konvertere er RAR-fil til noe vettugt?Og DSi-en er "forberedt" til å ta kopierte spill via SD-kort?
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan jeg konvertere er RAR-fil til noe vettugt?Denne er ikke kopiert. Den er kjøpt og nesdlastet.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg konvertere er RAR-fil til noe vettugt?ah, tenkte siden det var RAR-fil at det var kopiert. Ikke et så vanlig format å bruke på spill man kjøpte for nedlasting ville jeg tro. Har ellers aldri prøvd meg på verken kopierte eller kjøpte nedlastede spill på DS.
![]() |
|
|