Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper dere topper og bluser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 13:18   #1
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Spørsmål

Hvor kjøper dere topper og bluser?

Jeg sliter sånn med å finne FINE topper og bluser som kan passe til penbukser, lange skjørt og sånn jeg. Enten ser det ut som fjortisklær, ellers blir jeg seende ut som ei gammal kjerring, og jeg er bare 33 altså!
Syns det er ganske bra utvalg av klesbutikker her i byen, men jeg har visst ikke funnet 'min' butikk enda. Bruker str M også, så det burde være greit, men...
Trenger tips, damer!!

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:31   #2
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper dere topper og bluser?

Jeg har funnet mange fine i det siste, på ganske rimelige butikker. H&M, KappAhl, Lindex, den butikken som har svart og gult skilt, og andre som jeg ikke husker hva heter. Jeg har studentbudsjett, da.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:35   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste toppene jeg har handlet har vært på HM og J&C.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:55   #4
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg handler 90% på Noa Noa, og der er det mye pent å velge i. Men jeg må si at jeg er litt skuffet over vårkolleksjonen, håper det kommer inn ett bedre utvalg på High Summer rundt 1. april. Jeg er forresten på samme alder som deg .

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:00   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg synes faktisk at dei har mykje fint på Cubus denne sesongen

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:35   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Topper til å ha inni drakter (jobbantrekk) har jeg kjøpt mye av hos Mexx. Der er de ikke så dyre, og de har endel som ikke er utfordrende eller kjerringaktig. De er ikke så gode på knallsterke farger, hvis du liker det, men jeg fant sist uke en rosa skjorte som var ganske heftig i fargen. Så de kommer seg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:34   #7
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvor kjøper dere topper og bluser?

Zara, Espirit, NoaNoa, Odd Molly..

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:55   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synes faktisk at dei har mykje fint på Cubus denne sesongen

Jeg var innom en tur idag for å kjøpe ull til prinsen, og det samme så jeg - de har jo endel stilig faktisk!

Jeg er veldig glad i Neste Stopp (butikken med sort skilt og gule bokstaver) De har litt fra fransa, litt fra vernissage, noe fra st-martin (my favourite)...forskjellig prisgrupper!
JC har også endel stilige topper, og for ikke å glemme BLEND - som jeg er blitt så glad i i det siste..

Gammel 16-03-07, 23:32   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er veldig glad i Neste Stopp (butikken med sort skilt og gule bokstaver) De har litt fra fransa, litt fra vernissage, noe fra st-martin (my favourite)...forskjellig prisgrupper!

Enig i dette! Ellers handler jeg virkelig overalt - H&M, Mango, Lindex, Benetton, Lene V, Pop in, B-young, Cubus, Vila, Match, Noa Noa, Mexx etc. etc. Jeg kan også finne på å stikke innom butikker av typen Vivikes selv om de vel mest har klär for eldre damer. Flere av de nevnte butikkene har mye skrap, men man kan også gjöre funn. Det gjelder å väre tålmodig (sa shoppingfantasten ). Skal jeg ha noe spesielt, er norsk og dansk design moro å se på. Zara og Filippa K etc. er jeg ikke så glad i.

Bluser og skjorter bruker jeg aldri - får helt hetta av å måtte stryke pluss det faktum at de ikke er elastiske. Jeg föler meg ikke hjemme i sånt.

Gammel 16-03-07, 17:50   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er SÅ mange knalltøffe skjorter og søte bluser nå!
Så kan ikke skjønne du har problemer!

Jeg handler en del på Popin, B Young, Cubus, Mia`s, HM og Lindex.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:31   #11
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synes det er SÅ mange knalltøffe skjorter og søte bluser nå!
Så kan ikke skjønne du har problemer!

Jeg handler en del på Popin, B Young, Cubus, Mia`s, HM og Lindex.

Grunnen er vel at vi liker forskjellige ting, etter det siste innlegget å dømme.
Men jeg skjønner at jeg må bevege meg i andre butikker. Kanskje jeg er i en skifte-stil-epoke? Vet liksom ikke helt hva som er meg, føler meg midt mellom alt mulig...

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:33   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

Grunnen er vel at vi liker forskjellige ting, etter det siste innlegget å dømme.
Men jeg skjønner at jeg må bevege meg i andre butikker. Kanskje jeg er i en skifte-stil-epoke? Vet liksom ikke helt hva som er meg, føler meg midt mellom alt mulig...

Tenker du en "finere" stil enn de jeg la ut? .

Gammel 16-03-07, 21:46   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

I så fall er du ikke alene om å føle det slik.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 18:00   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Skjorter/bluser i lik stil som denne bruker jeg mye. Ofte med en tynn langermet genser under (disse fra Ellos)

Eller sånn:

Her fra HM:

(hjeeeelp - dette ble farlig for en med kjøpestopp!! :løøpe ut igjen: )

Gammel 16-03-07, 21:34   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg synes jo de "glatte silkeblusene" er kjempefine til penbukse feks? Ikke nødvendigvis i rødt da

Gammel 16-03-07, 21:43   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Noe sånt da? Blir litt nysgjerrig på hva du tenker jeg

http://www.laredoute.no/default.aspx?CategoryId=2076

Gammel 16-03-07, 21:57   #17
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvor kjøper dere topper og bluser?

La Redoute har mye fint!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:52   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg er jo helt forelsket i de "røffe" skjortene som har kommet nå .

Gammel 16-03-07, 21:58   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva liker du da Soff?

Sist redigert av Karamell : 16-03-07 kl 22:08.
Gammel 16-03-07, 21:59   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Neste stopp, Takk Bauche, hadde nesten glemt den butikken!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.