|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Kjøpe bil som er bruktimportertVi ser på en (bo)bil som er bruktimportert og ligger ca 120 000 lavere enn tiøsvarende kjøpt av forhandler i Norge. Den er ca 2 år gammel og kjørt ca 30000 km.
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertHm, kjapt søk i brønnøysundregisteret viser at bilen har salgspant på 35000 mer enn vi evnt skal betale for bilen? Hva betyr det for oss?
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertV
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertMrc: takk for mye info. Den blir nok ikke vinterbrukt av oss, men Vår-sommer-høst.
![]() |
#5 |
Stiv
|
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertJeg vet ikke hvordan det er med bobiler, men på personbiler er det ofte dårligere garantiavtaler for importerte biler enn for norskkjøpte biler. Men for 120 000 kan man jo ta en ekstra reparasjonsrisiko i ganske mange år, da.
![]() |
![]() |
#6 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertJeg hadde ikke vært skeptisk til å kjøpe bruktimportert bobil, mange bolbiler er det. Men jeg hadde vært skeptisk til å kjøpe av en som ikke opplyser om at det er heftelser på 35 000,- på bilen. De må dere betale i tillegg. Kan jo være lekkasjer og mye rart med en bobil, hvor lett blir det å snakke med han fyren der om sånt? Og har den stor nok motor til å brukes i Norge? Har du dårlig magefølelse, dropp det, mener jeg.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertSalgspant er ikke det samme som gjenstående lån. Her er en tråd om å kjøpe bil med heftelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertHeftelser/pant er egentlig ikke noe problem, bare man gjør betalingsprosessen på riktig måte.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe bil som er bruktimportertSist jeg solgte en bil med heftelser ble det gjort såpass enkelt at kjøper betalte til min bank, fikk en bekreftelse på at heftelsen var slettet og resten av pengene ble overført til meg.
![]() |
|
|