|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ipad til bruk på jobb?Jeg bruker bare iPad når jeg skal ha presentasjoner.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ipad til bruk på jobb?Det vet jeg ikke, det må i tilfelle være en egen iPad-versjon av appen - ellers blir det altfor dårlig oppløsning. Men Keynote- koster bare en 70-lapp, da.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ipad til bruk på jobb?Hvis du bruker PC, ville jeg installert Dropbox, det er den enkleste måten å få filer til iPad-en på. (Om enn ikke tilbake, møkka-monopolist-apple
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ipad til bruk på jobb?Bare vær klar over at dokumenter som ligger i ulike app.- verktøy må regnes som i risiko for å være på nett. Vi har jobbforbud mot å bruke dropbox o.l. Til jobbdokumenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Ipad til bruk på jobb?
Hvilket program kan brukes som tekstbehandling?
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?Jeg har fått en Ipad av jobben men går faktisk å bærer rundt på den tunge Dell laptopen i stedet. Ipad funker overhode ikke for meg. Tar jo evigheter å skrive (jeg skriver mye) og til presentasjoner så blir det bare krøll når man ikke er en Apple product person som meg.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ipad til bruk på jobb?Den er jo virkelig fantastisk å ha med seg, sammenlignet med en PC. Den er på og klar til kjøring på 10 sekunder, liksom, og veier nada.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?Det funker fint.
![]() |
#10 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?Jeg bruker iPad til presentasjoner og er veldig fornøyd. Lager power point på jobben, overfører til padda, justerer evt fonter og grafer hvis behov, så er det bare plug and play. Elsker den til sånt noe.
![]() |
![]() |
#11 |
Glad
|
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?Men hvilket program brukes best til tekstbehandling? Jeg har tastatur og tenker å bruke padda mi til noe litt mer fornuftig enn Mail og wordfeud.
![]() |
#12 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?Jeg ville sjekket ut om ikke Samsung Galaxy tab kan være et godt alternativ til iPad. Du kan få dockingstasjon med tastatur til den, og jeg vil tro det gjør det mye lettere å skrive på den. Kan være den er rimeligere enn iPad også.
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?
Jeg har kjøpt denne til min iPad 2:
Jeg bruker Pages og er fornøyd med det. Jeg har ikke prøvd andre, så om det er best vet jeg ikke.
![]() |
![]() |
#14 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?Mannen brukar Ipad mykje til jobb. Han brukar Pages til tekstbehandling. Elles tar han unna all epost når han sit på bussen ved å bruke Ipad. Han har også telefonkonferanse via Skype på Ipad - seinast i dag tidleg - da satt han i poden si seng og snakka med sjefen på annan kant av landet...
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?
Jeg fikk rabatt, men 599 er fullpris. Har i tillegg smartcover som funker som stativ og da så jeg ikke poenget med docking. Vil ha mulighet til å bruke stativ uten å måtte ha med tastatur.
![]() |
#16 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad til bruk på jobb?Fnatten da, trodde du skulle ha Asus Transformer Prime, jeg.
![]() |
|
|