Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tv-serie med Jan Kjærstad?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-11, 22:50   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Tv-serie med Jan Kjærstad?

Noen som husker en serie som gikk på Nrk (2?) på slutten av 90-tallet eller kanskje på begynnelsen av 2000 der Jan Kjærstad var programleder for en episode (prgramlederrollen gikk på rundgang)?

Jeg husker ikke stort mer enn akkurat det, er jeg redd.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 23:38   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-serie med Jan Kjærstad?

Historieprogram?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 23:41   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det høres litt riktig ut...

Gammel 09-10-11, 08:31   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er noe som begynner å demre her. Det kan ikke være denne serien, da - Maraton med Guri Heftye? Hvis jeg husker rett, hadde Kjærstad bl.a. et kritisk blikk på norske bistandsorganisasjoner.

Gammel 09-10-11, 10:38   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Jeg vet ikke helt, Elinblu. Mener å huske at han var programleder, samtidig virker det litt overkill at det skulle være to så like konsepter med Kjærstad i samme periode. Det er godt mulig det var Maraton. Takk for svar!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.