|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() Roma med 2-åring. Tips?Noen som har tips?
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Roma med 2-åring. Tips?Jeg var i Roma med halvannetåring i januar. Det gikk strålende. Roma var en svært barnevennlig by. Vi bodde ved Trevi-fontenen. Vi dro ikke i dyreparken, men det er sikkert artig. Ting som slo an med vår gutt var tur med hestedrosje (dyrt!), gelato til alle døgnets tider, løpe rundt utenfor Pantheon, kaste mynter i Trevi, jakte på duer ved Piazza di Navona, uterestauranter var stas (italienske kelnere er geniale barnevakter) og, ja, generelt storbyliv. Vi hadde en utrolig flott tur, og kunne glatt tilbrakt flere uker i Roma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Roma med 2-åring. Tips?Og som svar til hva dere bør ha med til guttungen så tror jeg svaret er ikke noe spesielt. Jeg synes det er greit å ha med bleier, så slipper man bruke tid på å lete etter butikker. Maten på restaurantene er jo enkel for barn å like, så jeg hadde ikke giddet ta med noe slikt. Vi hadde heller ikke med leker, for av erfaring visste vi at vi kom til å kjøpe haugevis av ting til ham underveis. Og det gjorde vi. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|