Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Super kundeservice!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-11, 00:34   #1
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Stort smil

Super kundeservice!

Jeg må bare få skryte litt av Go'boken.
Jeg hadde bestilt en Lillesøster-lydbok i nettbutikken deres, og i går kom endelig pakken. Trodde jeg. I pakken lå nemlig Den Store Lillesøsterboka! Det er så utgjort, her har jeg blingset og klart å bestille den boka vi har fra før, pokker også, tenkte jeg. Men så fikk jeg ikke det til å stemme heller, og sjekket ordrebekreftelse og i nettbutikken. Hverken pris eller tittel matchet, så da var det bare å vente til neste dag og ringe kundeservice.
Hun jeg snakket med var først litt sånn "ja, men da er det vel den du har bestilt da!" men når jeg så presiserte dette med tittel og pris så jo hun også at det ikke stemte. Jeg sendte ordrebekreftelsen på mail, og så skulle de undersøke saken. Jeg forventet ikke noe stort, men jeg tenkte ihvertfall at jeg ikke ville betale for å returnere boka, at de kunne dekke det, og så skulle jeg såklart ha lydboka jeg hadde bestilt. Og var ellers sånn passelig muggen over hele greia. Vi mailet litt fram og tilbake og presiserte at det var akkurat den lydboka jeg ville ha osv, og så fikk jeg ikke sjekket mailen mer før jeg var ferdig på jobb. Og da skal jeg si jeg fikk hakeslepp!

Sitat:

Hei igjen!
Da sender vi den riktige i dag, uten regning. Du bruker den regningen du har, og beholder begge. Håper dette høres greit ut.

Om det er greit? Oh yes!
Kanskje spesielt det med regninga - for den lydboka ble betalt med et gavekort vi vant i Barneboktårnet...

Gammel 11-11-11, 00:39   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Super kundeservice!

Det er kjekt med god service!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 00:43   #3
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble kjempeglad av dette! Og litt flau, for jeg var ganske sur en stund.
Altså, det passet så perfekt at den pakken kom i går. Jeg var kjempesliten, og toåringen var i toppform. Mannen var på jobb. Lillesøsterlydbok hadde løst omtrent alt. Men det gikk bra likevel altså.

Gammel 11-11-11, 08:58   #4
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempebra!

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 23:24   #5
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Og i dag kom pakken, det var kjapt levert!

Gammel 11-11-11, 23:35   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Oi, det var god service!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 23:44   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott!

Gammel 12-11-11, 00:06   #8
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også god erfaring med kundeservicen derfra.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 08:36   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint at det ordnet seg sånn.

Men at det er god kundeservice vet jeg ikke? Det høres ut som det var litt for mye fram og tilbake.
Hadde det vært god kundeservice hadde de sjekket påstanden din, funnet ut av det, tatt kontakt med deg og fortalt deg hvordan det blir. I en blid og hyggelig tone, selvsagt.
Det var grei kundeservice i mine øyne, men ikke spesielt bra.

Men jeg skjønner det slik at du ikke var solen selv igjennom prosessen heller?

Jeg syns ofte folk blander god service med "se hva jeg fikk".

Gammel 12-11-11, 09:27   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Dette er bare det du har krav på. Jeg synes ikke dette var super service. Hadde de sagt det med en gang så strekker jeg meg til GOD service.

Gammel 12-11-11, 09:32   #11
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Trultesnippen er litt kul
Standard

Jeg har dårlig erfaring med kundeservice på Goboken, men denne kom du deg jo greit ut av.
Bra du ble fornøyd! Og blid igjen.

Gammel 12-11-11, 09:44   #12
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Det var ikke veldig mye fram og tilbake altså, jeg skrev vel kanskje tre mailer, ingen av de lenger enn en vanlig sms. Og så var boken ca dobbelt så dyr som lydboken, så at jeg fikk beholde den også syns jeg faktisk var.. Tja. Jeg hadde ikke vurdert det som noe mulig utfall.

Gammel 12-11-11, 09:46   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Har noen sendt deg noe du ikke har bestilt har du som forbruker rett til å beholde det. Det er din godvilje det står på om du returnerer.

Gammel 12-11-11, 11:35   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Ok, det var jeg ikke klar over. Jeg ble uansett positivt overrasket og syns hele greia løste seg veldig fint.

Gammel 12-11-11, 11:41   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jeg veldig enig i. Dette løste seg kjempefint. :-)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.