Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avlegger: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 20:45   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Joho, Tune! Dere fra 2002 kommer nok først. Men dere er jo ikke så mye her, så da blir man glemt.

Glemmer du meg bare fordi jeg er litt opptatt på annet hold??

Jeg drømmer fremdeles om et september2002-treff med hele gjengen - det hadde vært det optimale treffet for min del.

Gammel 19-03-07, 20:47   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg drømmer fremdeles om et september2002-treff med hele gjengen - det hadde vært det optimale treffet for min del.

Hva hindrer oss?

Gammel 19-03-07, 20:49   #3
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hva hindrer oss?

Ja si det - jeg er med hvertfall!

Gammel 19-03-07, 20:50   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ja!

Og ja, det hadde vært kjekt!!
Det er pent i haugesunf!

Gammel 19-03-07, 21:11   #5
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Standard

Det er pent i haugesunf!

Ja jeg begynner jo å forstå at det er vanskelig å få deg fraktet til andre steder - så hvis fjellet ikke kan komme til Mohammed, osv.. Fikser du treff i Haugesund da damen? Jeg kommer jeg!

Gammel 19-03-07, 21:16   #6
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg begynner jo å forstå at det er vanskelig å få deg fraktet til andre steder - så hvis fjellet ikke kan komme til Mohammed, osv.. Fikser du treff i Haugesund da damen? Jeg kommer jeg!

JA!!! Absolutt!!!

Gammel 20-03-07, 18:05   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

JA!!! Absolutt!!!

*sniker med meg jan02 barnet og kommer*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 22:43   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joho, Tune! Dere fra 2002 kommer nok først. Men dere er jo ikke så mye her, så da blir man glemt.

Ikke aktiv? Særlig. Spør mannen, han fnyser av FP. Men er nok bare misunnelig. Du fikser treff, vi kommer!

Åja!!!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hva hindrer oss?

JA???

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 10:07   #9
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg fikser treff!!!

Gammel 20-03-07, 11:29   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Forøvrig på tide med et nytt AK03 treff!

Gammel 20-03-07, 13:16   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Forøvrig på tide med et nytt AK03 treff!

JAAAAA

Gammel 20-03-07, 13:24   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med AK 05?

Og juni 02?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 15:38   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hva med AK 05?

Og juni 02?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 18:03   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har alle presset ut unger i august, eller? Er det det AK står for?

Gammel 20-03-07, 18:04   #15
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det er vel det.
Og nei, jeg presset for harde livet i begynnelsen av september.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 18:13   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Anbefales ikke. Gikk hele sommeren og vagget i det klamme og varme været.

Gammel 20-03-07, 18:30   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Anbefales ikke. Gikk hele sommeren og vagget i det klamme og varme været.

Jeg har også gjort det, fin tid det.

Gammel 20-03-07, 19:18   #18
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også gjort det, fin tid det.

Jeg syntes også det var helt greit. Bare gjemte meg i skyggen i den verste varmen. Heldig som slapp å gå til september, da jeg egentlig hadde termin.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 18:32   #19
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte augustbarn, jeg. Var ikke så varmt, og så slapp jeg å kjøpe så mye klær.

Gammel 20-03-07, 19:10   #20
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg likte augustbarn, jeg. Var ikke så varmt, og så slapp jeg å kjøpe så mye klær.

Enig med du, som man sier på sørlandet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.