|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Står soveromsdørene åpen om natten hos dere? | |||
| Vår dør står åpen, ungenes lukket |
|
10 | 5,03% |
| Vår dør er lukket, ungenes åpne |
|
35 | 17,59% |
| Vår dør og ungenes dør står på gløtt |
|
80 | 40,20% |
| Alle dører er vid åpne |
|
32 | 16,08% |
| Alle dører er lukket |
|
39 | 19,60% |
| Vi har ikke dører (annet) |
|
3 | 1,51% |
| Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Soveromsdører igjen eller åpen?Jeg har alltid vært vant med å ha soveromsdøren åpen, sånn litt på gløtt. Selv som tenåring hjemme hadde jeg døren på gløtt. Jeg ser også at min lillesøster gjør akkurat det samme.
|
|
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vi har dørene på gløtt, det hender Propellen vil ha døren helt åpen og da blir den åpen.
|
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dørene igjen,ellers så blir alle rommene varme.Med at vi har soverom oppe og at det er varmest på lofte
|
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Ungenes dører står alltid på gløtt. Min sto alltid på gløtt før, men nå er den lukket. For det første slipper jeg å gjøre hele huset kaldt fordi jeg på død og liv skal ha vinduet oppe, også har det plutselig blitt litt ok med en smule mer privatliv. Jeg hører ungene likevel.
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vår dør er lukket og ungene sine dører står på gløtt. De vet de må komme å si fra til oss om det er noe, for vi hører dem uansett ikke inn til oss. Lillebror kan finne på å bli liggende i senga og hyle at han må på do i halvsøvne, så han har vi babycall på for sikkerhets skyld. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alltid åpen dør når vi sover.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Tja. Ingen faste regler egentlig. Men siden vi legger oss før eldsemann, lukker vi døren til rommet vårt for å unngå lys og støy. Men er vi sist i seng kan døren godt stå oppe. Når det gjelder døra til barnerommet, er det sånn hipp som happ. Men nå har vi store barn da. Da barna var små, var det viktigere for meg å kunne høre dem.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Knotten sin dør er lukket, han lukker den selv. Det hender vi setter den på gløtt når vi legger oss om han er småsyk og sånn. Han bor i etasjen under så det er jo ikke mye vi hører ham, men vi hører i hvert fall ikke noe med døren igjen.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Lukket hos lillesøster, vidåpen hos storebror, av og til lukket hos oss.
|
|
|
#11 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dører er lukket. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Vi lukker alle dører når vi legger oss. Dørene til ungene står åpne når de legger seg og sovner. Men både de og vi liker å ha det kaldt på soverommet, og det er greiest med lukket dør.
|
|
|
|
#13 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Her har vi alltid hatt alle dører lukket. Ungene mine er veldig sjelden syke,og skulle de våkne om natten,kommer de inn til meg og sier fra hvis det er noe. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dører lukket om natten, men det hender jentene har døra på gløtt til de sovner. Har ikke lyst til å ha kattene på soverommene om natta, så da må jo dørene lukkes. Om det er noe så kommer de inn til meg, men jeg hører dem også hvis de roper fra rommet.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dører lukket.
|
|
|
|
#18 |
|
Javel
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Alle dører står på gløtt. Jeg er også litt slik at jeg hadde ikke fått sovet om jeg visste de var igjen. Men det har litt med hvor rommene ligger i huset vårt å gjøre. Føler at dørene må være litt åpne for å høre om det skjer noe.
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og ned
|
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Døra til de to minste som deler rom er åpen til jeg legger meg. Eldste har døren lukket. Lukker alle dører når jeg legger fordi jeg ikke vil ha katta inn på soveromma.
|
|
|
#20 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Soveromsdører igjen eller åpen?Barna vil ha dørene åpne.
|
![]() |
|
|