|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ikea-stekepanne som bare oser ...Jeg kjøpte en stekepanne på Ikea i høst, og hver gang jeg bruker den så kommer det masse røyk, så mye at ventilatoren ofte ikke klarer å få den unna. Røyklegger jo halve huset!
![]() |
#2 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea-stekepanne som bare oser...Jeg har hatt flere, og har flere i bruk nå, fra IKEA. Har bare prøvde 365+ serien men er veldig fornøyd med den. Aldri opplevd røyk. Tror du må ha fått en feilvare.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea-stekepanne som bare oser...Ja det er en fra 365+ serien. Får ta den med neste gang jeg er på Ikea, høre om jeg får bytte den i ny.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea-stekepanne som bare oser...Aldri opplevd og har hatt flere i 365+. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea-stekepanne som bare oser ...Jeg har heller ikke opplevd dette. Kanskje det er noe feil med belegget under?
![]() |
|
|