Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke kles/skomerker er kule til gutter (og billigere i usa)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 18:09   #1
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Hvilke kles/skomerker er kule til gutter (og billigere i usa)?

Altså, vi reiser til Orlando med to gutter på snart 8 og 10 år. Alle sier vi må reise med "tom" koffert for det er SÅÅÅ mye å shoppe og SÅÅÅÅ billig der borte. Jeg liker ikke å shoppe og kan heller ingen klesmerker som er lure å handle.

Men nå trenger gutta faktisk mye nye klær så da bør jeg vel handle der istedenfor her hjemme. Men hva er lurt å kjøpe?

De trenger egentlig alt av sportsklær, hettegensere, tskjorter og sko/joggesko. Gode tips til billige merker som man "MÅ" kjøpe i USA til gutter?

Tips til hvor det er billigst i Orlando (stort utvalg?)

Noen spesielle typer leker/utstyr som er billigere?

Jeg har lyst å handle kjøkkenutstyr, kakeutstyr og matbokser osv!!! :-)
Noen gode tips til hvor det er billigst/størst utvalg?

Kjøper jeg eventuelt ny koffert der borte eller drar jeg med tom koffert hjemmenfra?

Vi skal også i Disney og Harry Potter-parken. Noe spesielt der vi bør handle? gutten ønsker seg tryllestav, noe annet som bør stå på MÅ-ha-listen?

Som sagt gutta mine har nesten bare HM klær og er godt fornøyd med det, men er jo litt kjekt og komme hjem med kule ting, klær og sko!!!!!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:17   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke kles/skomerker er kule til gutter (og billigere i usa)?

Jeg har en gutt på 6 år som jeg kjøper DC og Quicksilver til. DC-sko (skatesko) pleier å være ganske populært hos guttene, og er betydelig billigere i USA.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 20:58   #3
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sportsklær og sko som Nike, Adidas og Reebok er billig. Ellers tar jeg alltid en tur innom Tommy og GAP. I år skal jeg også se etter DC sko samt QuickSilver og Vans klær til storebror.

Gammel 10-02-12, 22:04   #4
guttemamma
Superduperaktiv

Standard

Takk for tips, noterer ned merker!
Flere tips ønskes! Er det andre ting til barn som vi bare "må" kjøpe pga de ikke har i Norge eller som er mye billigere.

Leker, duppeditter, andre kule ting?

(og så var det bake/kjøkkentingene til hu mor eg trenger tips om!)

Gammel 10-02-12, 22:53   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant superheltlego der nå forrige uke. Batman, Supermann, Wonder Woman. Det var superstas. Han er også innmari hekta på Skylanders, så en t-skjorte med Spyro var killer.

Gammel 10-02-12, 23:03   #6
guttemamma
Superduperaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg fant superheltlego der nå forrige uke. Batman, Supermann, Wonder Woman. Det var superstas. Han er også innmari hekta på Skylanders, så en t-skjorte med Spyro var killer.

Skylanders er det store her og. Hvor fant du slike ting/klær?
Superheltlego høres og kult ut. Tips til butikker?

Gammel 10-02-12, 23:20   #7
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Converse er kult!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 22:54   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Bakestæsj er vel kanskje Martha Stewart på Macy's noe å sjekke ut?

Gammel 10-02-12, 22:58   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har bodd her i over et år med joggeskovær hele året, og heier veldig på skomerket Keen. Helt fantastisk kvalitet, og herdede skotupper som tåler sleping nedi når man sykler, klatrer, løper osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.