|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Eie en bil uten sertifikat.....
Sist redigert av amo : 10-05-12 kl 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff
|
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikat
Det er sikkert en vanskelig balansegang mellom de ekstreme og de mer uskyldige tilfellene her. =/ Min farmors nabo hadde bil uten selv å ha sertifikat, men det var fordi hennes sønn hadde sertifikat, men ikke bil, og hun ville gjerne ha hans sjåførferdigheter. =)
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikatDet er litt vanskelig å diskutere dette på generelt grunnlag når det er så veldig personlig og så opprivende aktuelt for din del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikatJeg tror ikke en slik lovendring ville hjulpet det minste på slike problemstillinger som dere har opplevd, dessverre.
![]() |
#5 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikatFørst: Atter en gang en
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikatJeg eier bil uten førerkort fordi det var greiest at lånet på den står på meg. Jeg klarer på ingen måte å se sammenhengen mellom det og å kjøre i ruspåvirket tilstand.
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikatI noen tilfeller, hvor sjåføren gjentatte ganger blir tatt for feks det å kjøre i ruspåvirket tilstand, så blir kjøretøy beslaglagt, men det hjelper jo ikke. De slutter jo ikke å kjøre bil uansett. De låner av andre, eller de stjeler.
![]() |
#8 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikatJeg forstår tankegangen din ut fra det du nylig har opplved, men husk at det ikke bare er rusmisbrukere som eier bil uten å ha førerkort... Jeg har selv av økonomiske årsaker stått som eier av bil, før jeg selv hadde førerkort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Eie en bil uten sertifikatVi hadde en gang noen naboer som drev med villmannskjøring, fyllekjøring og det meste innen samme sjanger. Politiet hadde for lengst beslaglagt førerkort, og bilene ble også avskiltet. Dette hadde dessverre ingen betydning for disse karene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|