|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Jeg har kontakt med min skytsengel | |||
Ja, denne/disse hjelper meg stadig. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 6,02% |
Nei, jeg tror ikke på/har ikke slike evner. |
52 | 31,33% |
Tull, tøys og fiskesprøyt. |
104 | 62,65% |
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Har du kontakt med skytsengelen din?Overskriften sier seg selv.
![]() |
#2 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Jeg håner henne ikke offentlig, men Tenker Mitt for meg selv.
![]() |
#3 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Jeg syns det er totalt bortkasta avisplass, det er vel stort sett det.
![]() |
#4 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Fiskesprøyt.
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Chamonica hjelper meg stadig vekk. Spesielt når høretelefonene har vaset seg skikkelig til. :tsktsk:
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Jo, men en ting er hva hun mener. Det er mange mennesker som mener mye rart. Men er det OK å henge latterliggjøre henne? Og som Kitty sier her, er dette ett førsteside oppslag?
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?
Hun prøver jo å leve av dette dillballet og markedsfører seg selv som en som kan hjelpe deg med å finne din skytsengel. Da er det ikke en privatsak lenger. Hvis hun bare trodde på sånt stille og rolig for seg selv ville avisene aldri ha fått vite om det og det ville ikke blitt en sak.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Jeg har ingen evner i den retningen, men jeg mener hennes tro ikke er så veldig annerledes enn religion som er mye mer stuerent. Det handler om å tro på en mer åndelig tilværelse. Jeg syns ikke det er fortjent med alt peset bare fordi hun tror på noe jeg ikke har du forhold til. Jeg kan ikke motbevise det hun sier heller.
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
Så bra svar Robyn! Det er akkurat dette jeg tenker også. Det blir jo en "tro" for henne, på lik linje som noen tror på Allah og Gud.
![]() |
#10 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Nettopp, og derfor synes jeg det blir veldig feil og nokså usmart å hudflette henne for troen. Men hun må forvente seg kritiske røster for bruken av media i denne sammenhengen, selv om jeg tror at intensjonen hennes er god. Jeg klarer ikke å mistenke henne for å være kynisk og spekulativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Keep calm and trot on
Jeg Tenker Mitt om religiøse også, jeg, sånn hjemme hos meg selv. Jeg har faktisk ofte tenkt på den forskjellen, at ymse newagegreier er fritt vilt, mens annen religion er (mer) beskyttet.
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 18-02-12 kl 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Nei vet du hva, å dra inn homoöpati i det hele blir helt feil, Mrs. Longbottom.
![]() |
#14 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Ja. I likhet med mange andre som er i tabloidpressen. Jeg synes egentlig ikke at hun skiller seg ut noe særlig heller- annet enn at hun er en prinsesse. Helt ærlig- hva er egentlig forskjellen mellom henne og Gry Jannicke? Märtha snakker med engler, Gry Jannicke snakket med utenomjordiske. Jeg mener ikke dette flåsete, jeg er virkelig interessert i hva som er forskjellen. Begge påstår (eller gjorde det) å ha kontakt med skapelser som ikke er synlige for folk flest. Jeg mener at man faktisk må vise Gry Jannicke den samme respekten som Märtha. Jeg har en liten mistanke om at Märtha faktisk blir tatt mye MER seriøs enn andre aktører i samme sjangeren, ettersom hun er prinsesse. Det kjenner jeg at jeg blir litt irritert over.
![]() |
#15 |
Keep calm and trot on
Jeg syns det er i grenseland, men jeg ser poenget, absolutt. La oss holde oss til engletro. Og andre ting man tror på.
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Jeg har ikke kontakt med noen skytsengel. Jeg tror ikke jeg har sånne evner. Men det kunne jo vært artig da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
Hvorfor det? Hun lar jo ikke offentligheten være i fred med dette. Intervjuet om fjærene er ikke noe media har snust seg frem til. Det er et promointervju initiert av prinsessen selv og forlaget hennes. Det er for å skape blest om boka som nå kommer slik at hun kan tjene penger.
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Men du trenger ikke verken se på det eller lese om det |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Med & uten trylleformel.
|
Dette er jeg helt enig i.
![]() |
![]() |
#20 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?Jeg tenker vel egentlig at de som ønsker å presentere noe som er uprøvd for den gjengse borger, må tåle å bli satt på prøve i forhold til det de ønsker å presentere som virkelighet.
![]() |
|
|