|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skolen har satt reklame på dressen til guttungenTeit tittel,men se bort fra det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen.Så snodig gjort. Du kommervel neppe noen vei med det, men kanskje de vil være litt obs ved andre anledninger.
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen.Hvorfor i alle dager har de gjort det?
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenHæ? Har barna fått utdelt slike skilt under besøket, kanskje? Er du sikker på at gutten din ikke har gjort det selv? ELler har ønsket å få det?Og hvor stort hull snakker vi om her, egentlig?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenJeg hadde ikke tatt opp det med skolen. Det hadde ikke falt meg inn. Jeg hadde også blitt litt forundret om jeg fikk en sånn henvendelse fra en forelder. Men jeg hadde heller ikke personlig satt på sånne ting på en av elevene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenJeg syns du er litt urimelig ja. Jeg hadde ikke reagert. Jeg tenker at skoletøy er brukstøy og bør tåle å få hull av en pin. Det er også vanlig at barn får materiell ved bedriftsbesøk.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenJeg hadde ikke brydd meg, det er vel bare til å ta av "pinsen"? Det er vel ganske normalt at de får utlevert reklamematriell, ei heller ikke uvanlig at de fester reflekser, pins ol.? Jeg tar det bare av, stort sett blir det ikke gjort før det skal vaskes da.
![]() |
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenJeg synes det er merkelig å gjennomhulle yttertøy, de fleste skjønner vel at det skal være helt for å være tett?
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenPick your battles wisely, tenker jeg da. Det kan bli nok av ting å ta opp med skolen gjennom årene, og dette er vel egentlig en bagatell? Dumt gjort, ok, men det kan du jo fikse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenAldri i verden om jeg hadde laget en sak om et nålehull i en utedress. Jeg sparer lærerens oppmerksomhet og goodwill til den dagen jeg vil snakke om faglig progresjon, trivsel eller andre ting som faktisk betyr noe. Jeg vil definetivt ikke være hun moren som henger seg opp i ubetydeligheter og som derfor kanskje blir ignorert den dagen jeg virkelig trenger lærerens øre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen
Signerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenJoda,ser poengene deres. Bare syns dette var en sånn litt tankeløs ting å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenHva er oddsene for at dette skal utarte på noe vis? Omtrent lik null. _De har vært på tur et sted og har fått merket dressen av en eller annen grunn. Jaja. Dette er en fillesak og du vil neppe oppnå noe ved å ta det opp. Det er lite trolig at det blir noen neste gang sånn sett heller, men forvent at ungen selv kan finne på både det ene og det andre med eget tøy etterhvert.
![]() |
#16 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenAt man får med seg reklame hadde jeg ikke brydd meg noe om, men om noen hadde stukket hull i yttertøyet til barna mine, så hadde jeg reagert ja. Synes ikke det er noen bagatell akkurat. Klart det kan taes opp med lærer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ringskrømt
|
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenSeiøst? Jeg har satt på refleks og navne- og nummerlapper med sikkerhatsnåler på yttertøyet til barn som ikke er mine. Jeg håper virkelig ikke det går en gjeng sure mødre rundt og mener jeg har ødelagt klærne til vennene til pøbelprinsessen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungenSkal man bry seg om en hull fra en sikkerhetsnål så får man mange kamper å kjempe gjennom barnas oppvekst - sannsynligvis er slike kamper ikke til barnets fordel om de blir mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|