|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Hva skal dere gjøre i påskeferien?Påsken er min favorittferietid. Da er våren på vei, det er helligdager uten de store formkravene, og den er lang nok til at man virkelig kommer ut av jobbmodus. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?De siste to påskene har vi vært hjemme, og har hatt besøk av svigermor. I år snur vi på flisa, og vi reiser ned til Oslo.
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?New York (Kilde: youtube.com)
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 11-03-12 kl 19:52. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Male rom i sokkelen og rydde der det evt er snøfritt i Hagen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Påsken er bare finest.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Hyttetur og jakten på påskeeggene, krim og håndarbeid. Det summerer opp de fast innslagene som ikke er væravhengig. Finvær betyr mye utetid, dårlig vær betyr mye yatzi og kortspill. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Ingen ferie på meg, jeg skal jobbe. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal til Danmark en uke. På feriesenter med badeland og lekeland, ungene er i ekstase
|
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal på familiehytta på fjellet. Gleder med og håper på fint vær og gode skiforhold. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Sørlandspåske på hytta er tradisjon for oss. Også i år. Gleder meg. Vi tar ofte en tur i dyreparken, det er påskeeggjakt, og mat og drikke, turer og kos for store og små. Pleier å være storfamilie - 10 personer til sammen.
|
|
|
#12 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi planlegger noen dager i Køben, jeg trodde Tivoli skulle være åpent, men det er det ikke.
|
|
|
#13 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal hjem til foreldrene mine, og det blir klassisk påske med egg, krim og antakelig det klassiske sunnfjord-drittværet også.
|
|
|
#14 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Hyttepåske ved sjøen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Flawsome
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Og til tross for at den sedvanlige turen til hytta på fjellet må vike også i år, ungene er ennå ikke særlig skivante, så må påsken min inneholde påskekrim (på radioen og i bok), enorme mengder marsipan, et glass hvitvin i sola og frokoster med Viggo Valle. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Og ja, i Oslo er planene:
|
|
|
|
#17 |
|
--
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Ja, si det. Vi er bedt med et vennepar på hyttetur til Hafjell. Men så brakk storebror benet forrige lørdag, så nå vet vi rett og slett ikke. Vi får se ann formens hans etterhvert. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Her er også påsken en stor ting. Jeg er vant med p lage påskemiddag til mann, barn og min mams, men i år er mamsen i USA i påsken så middagen får vi ta før hun reiser.
|
|
|
#19 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Fjell, krim, strikking, avslapping. Påsken er favorittferie, for den krever så lite. På hytta tar vi fram den eldgamle påskepynten - hvis den ikke allerede henger der fra i fjor. Ellers er det å ta med mat og påskeegg. Eneste bekymring i år er lite snø på fjellet.
|
|
|
|
#20 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Før barna kom var jeg alltid på fjellet. Jeg eeeelsket påsken....har ikke prøvd å ta med barna på det, orker ikke tanken på å måtte være ute i snø med så små barn... vi har derfor vært hos svigers på Tjøme de siste årene, men jeg orker ikke det lenger... det blir for tett. Derfor tenkte jeg prøve å være hjemme i år. og da tenkte jeg arrrangere felles påskeeggsanking med en nabofamilie, og bare henge litt å gata her. Vi bor i en gatesnutt med mange barnefamilier, så jeg håper det skjer litt her hjemme. |
|
|
|
![]() |
|
|