|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
Se resultatene: Hvor mye ser du på TV? | |||
Hver dag, mer enn to timer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 22,22% |
Hver dag |
41 | 28,47% |
4 - 6 dager i uken |
19 | 13,19% |
1 - 4 dager i uken |
19 | 13,19% |
En gang innimellom, noen ganger flere ganger pr uke, andre ganger ingen ganger pr uke |
27 | 18,75% |
Ser aldri på TV |
6 | 4,17% |
Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Nest siste alternativ, jeg ser ikke på tv hver dag og det kan gå flere dager uten at jeg ser på noe. Hvis jeg har en DVD-boks med en serie kan jeg bli veldig hekta og se tre episoder om dagen så lenge det varer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Synes det er vanskelig å svare, ettersom jeg ganske ofte har TV på om kveldene uten å følge med. Jeg tror jeg har blitt avhengig av selskapet, liksom.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?
Samme her. TV er på, men jeg sitter som regel med laptopen og driver med jobb eller sosiale greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Jeg svarte hver dag, mer enn to timer. Det er nok ikke helt riktig. Riktignok står TV'n på hele kvelden, men jeg ser lite på den. Etter jeg har lagt snuppa om kveldene og jeg har ryddet og lignende bor jeg i sofan om med laptopen på fanget. :gremmes: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Jeg svarte hver dag, men hvor mye varierer sterkt. De fleste dager nå som jeg er i jobb ser jeg kanskje nyheter og et eller annet til, men stort sett ser vi på serier eller sitter med nesene i laptop... Men altså, hver dag men stort sett ikke mer enn en time-ish?
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Jeg mener "TV" som i TV. Alt som man slår på den store skjermen for, bortsett fra spill. Og jeg mener også hvis TV-en står på uten at den egentlig sees på. Det burde sikkert vært spesifisert, "hvor mye står TV-en på". |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Men jeg er villig til å gå med på at man lukker øynene for hvis barna ser på film mens man selv gjør noe annet, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
Så du mener film/serier på DVD også, altså? I så fall er det kanskje en time om dagen i snittt, men den er ikke på hver dag. "TV-programmer" (live TV) ser vi så å si aldri på, og TV-en står i alle fall aldri på uten at noen ser på den.
![]() |
#11 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cirka samme her. Jeg ser knapt TV (med mindre man regner med at jeg befinner meg i rommet når ungen ser Timmy Tid og slikt). Jeg følger ikke med på noe som går på TV.
![]() |
#14 |
Søt og rar
|
Æddabædda.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?TV'en står på hele kvelden, men jeg ser egentlig lite, tar opp og ser nyhetene daglig, gjerne Puls og FBI og noe mer fredagene.
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Jeg ser nesten ikke på TV. Kanskje én gang i uka, maks to? Ser heller ikke på DVD eller film, med unntak av en barnefilm med ungene i ny og ne. I tillegg kommer passiv barne-tv-oppfølging, ungene ser stort sett litt på tv hver dag. Iallefall vinterhalvåret.
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Lite og ingenting. Mye mer før da jeg var gift. Nå ser jeg stort set bare på tv sammen med ungene (og da får jeg kjeft fordi jeg ikke følger med..). Men jeg har sett en sesong av Glee på Macen - en episode i ny og ne.
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Ikke hver dag, det hender jeg slår av tv'n når ingen ser på, og synes det er så stille og godt uten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mye ser du på TV?Jeg ser presisering som kom, jeg svarte ut i fra spørsmålet - hvor mye jeg ser på TV. TV står altså på en viss tid på kvelden og litt om morgenen, da stort sett uten at jeg følger med på skjerm eller innhold. TV-bruk totalt for alle i huset vil jeg tippe ligger på mellom 30 minutter og 1 og en halv time per dag.
![]() |
|
|