|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
![]() Barn som "stjeler"Vet ikke lenger hvor jeg kan spørre, si noe eller lure på ting, så jeg prøver her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: barn som "stjeler"
Innimellom finner vi enkelte av tingene på rommet til femtenåringen, men mye er borte. Nå er det avtalt at vi skal gå igjennom rommet hos faren, for å se hva som kan være der. Besteforeldrene får faren sjekke hos selv... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: barn som "stjeler"Kan dere ikke fjerne tilgangen? |
![]() |
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
![]() |
Det skal godt gjøres... Spiller på en måte ingen trille hva som tas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: barn som "stjeler"Det høres jo ut som helt tvangsmessig adferd. Terapi, tenker jeg.
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
![]() |
Får ikke noen vettuge svar på hva som er årsaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: barn som "stjeler"Jeg tenker at hvis barnet er til utredning for Aspergers så vil en mulig forklaring ligge der, og da også gode råd for hvordan håndtere dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
![]() |
Venter som nevnt på plass til utredning og har forklart til barnet at vi skal det for å finne ut en måte å komme igjennom på. At vi som foreldre trenger hjelp til å lære hvordan vi skal gå frem når ting skal skje. Både når det gjelder positive og negative handlinger. Nå om dagen er det full forsvarsposisjon og uansett om jeg skjenner eller skryter får jeg full overhaling så øra flagrer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: barn som "stjeler"En god
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: barn som "stjeler"Men mens du venter på hjelp så er det kanskje en ide å lese seg opp på tvangshandlinger og se om det kan gjøre deg litt klokere? For det virker jo som om han nærmest "drives" til denne hamstringen, og ikke gjør det for vinnings skyld?
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Barn som "stjeler"Har mine diagnoser selv, så endel om tvangshandlinger og tvangstanker kan jeg heldigvis. Har hatt endel samtaler rundt disse temaene pga diagnose på venners barn osv i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Barn som "stjeler"Så godt å få en klem og gode stunder sammen
![]() |
|
|