|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Operasjon "Skaff mer plass"Mye av frustrasjonene mine er mangelen på skapplass. Jeg har derfor gått gjennom huset for å prøve å finne hvor en kan plassere skap og hyller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Operasjon "Skaff mer plass"Så mange gode løsninger du har kommet på. Vi står på flyttefot nå og jeg leser med stor interesse. Umiddelbare planer på nytt sted er å erstatte noen halvhøye klesskap med noen som når helt til taket. Gangen skal få hattehyller med knagger under samt knagger i barnehøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Operasjon "Skaff mer plass"Smarte tips.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Operasjon "Skaff mer plass"Vi har en litt større gang innenfor yttergangen og der står visst sekkene hele uka.. når helgen kommer så stappes sekkene inn i klesskapet til gutta.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Operasjon "Skaff mer plass"Jeg har tenkt på skoskap. Men de er enten veldig små, eller fine og dyre! Jeg tenkte to av disse superbillige kommodene kan holde litt av hvert. De kan males, helst før de blir skrudd sammen, og noen bedre knotter, så ser de ikke så verst ut. http://www.apartmenttherapy.com/the-...-ikea-r-156414 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Operasjon "Skaff mer plass"Skuffer under senger og sånne "stoffoppbevaringsesker" fra IKEA til å ha på toppen av skap er også kjekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Operasjon "Skaff mer plass"Gi bort ja. En kan sette inn sånt på Freetex på avfallsplassen, det er ofte raskere enn Finn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|