|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg skal få høre mye ...jeg fikk de svarene og synspunktene jeg trengte. derfor er innlegget nå fjernet! Takk for råd og støtte Sist redigert av Wingman : 11-05-12 kl 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye......Dette vesenet hadde jeg ikke giddet å kaste bort tid på. Fjern/slett meldinger og mennesket, selv saklige ikke-bland-deg-meldinger er bare med på å gi næring til dyret.
![]() |
#3 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye......Jeg ville slettet denne personen fra FB-profilen. Hun har ingenting med hvordan dere har løst delingen av omsorgen av barnet. Det kan vel være like vondt for en far å ikke ha daglig omsorg med barnet som for mor? Jeg blir forfjamset av at folk blander seg inn i private ting som dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye......Noen mennesker gjør ikke annet enn å spre edder og galle, og suger en hel masse enegi av andre mennesker.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye......Hun høres både slem og litt skrudd ut, slik hun fremstår i innlegget ditt. Jeg skjønner godt at du synes dette er opprørende og sårende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye......jeg fikk de svarene og synspunktene jeg trengte. derfor er innlegget nå fjernet! Takk for råd og støtte Sist redigert av Wingman : 11-05-12 kl 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye......Jeg hadde ikke bare slettet henne, jeg hadde blokkert henne på FB sånn at hun ikke kunne sende flere søppelmeldinger pr PM
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Slett, blokker, ikke svar - heller ikke med å legge ting i statusfeltet. Hev deg over det hele. Det er klart det er vondt å få høre sånt, men det høres helt klart ikke ut som det vil bli bedre av at du svarer. Prøv heller å tenke at du ikke skal bruke mental energi på å diskutere på det nivået med folk du ikke trenger i livet ditt.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...En ting er jo å slette fra fb, men er hun pr i dag dagmamma for barnet ditt?
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Edit: sorry, ser du skriver har vært. Da joiner jeg resten av gjengen på slett og blokker. Du trenger ikke slike folk i livet ditt.
![]() |
#19 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Slett og blokker. Du skal ikke finne deg i sjikane, hverken IRL eller på facebook. Prøv å ikke la deg provosere alt for mye.
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Slett og blokker på fb, og overse dette menneske RL også. Hva har hun med dette å gjøre liksom? Og så er hun så feig at hun tar det via fb, fremfor å ta det med deg ansikt til ansikt.
![]() |
Emneord |
langt frustrasjonsinnlegg |
|
|