Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En humle er ute etter å myrde meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 09:01   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En humle er ute etter å myrde meg

Kan humler være drapsmenn? :angst og nevroser:

I 3 dager nå har en humle på størrelse med en fotball (bare for å overdrive litt, men bare litt!) surret utfor vinduene her! Det er den største humla jeg noensinne har sett, må være en av disse drivhushumlene som er over dobbelt så store som vanlige humler. Den har virkelig PRØVD å komme seg inn hit, jeg takker Gud hver dag for jeg lukket vinduene 5 minutter før den kom hit for første gang på fredag. Siden da har den (om det er samme humla da, men jeg liker ikke tanken på at det er flere SÅ vanvittig svære fotballhumler der ute, noe det selvsagt er) kommet og gått med korte mellomrom hele dagene! Den dunker bortover på ruta og virkelig prøver å komme seg inn! Den skviser seg inn i hjørnene øverst på vinduene og prøver i alle kriker og kroker. Nå var den her igjen, for 5 minutter siden. Den SKAL inn og myrde meg.

Er dette normal humleoppførsel?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 09:04   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En humle er ute etter å myrde meg

Humler er søte.

Gammel 01-04-07, 09:08   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja de er kjempesøte. Jeg liker alt med pels, elsker Taranteller også. Men når en humle som er større enn meg omtrent, prøver febrilsk å komme seg inn, MÅ den ha onde hensikter.

Eller kanskje den bare vil ha litt mat og kos?

Gammel 01-04-07, 10:37   #4
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Eller kanskje den bare vil ha litt mat og kos?

Den vil nok ha koZ.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:42   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Den vil nok ha koZ.

:angst: Denne signaturen tilgir jeg ALDRI admin for! :myrde:

Gammel 01-04-07, 09:12   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror den vil bli klødd på magen.

Gammel 01-04-07, 09:16   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Grøsser! :angst:

Gammel 01-04-07, 09:56   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Lille humlevennen er sikkert bare interressert i å bli bedre kjent med deg.
Slipp stakkaren inn, og vis han hva du er laget av

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:14   #9
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Det er kanskje fotballhumle år i år, for det er en slik som surrer i bakgården vår :iik: Så nå leker vi ikke mer der!

Gammel 01-04-07, 10:18   #10
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Humle? nå? det er jo istid ennå her oppe.
Den høres skummel ut den humlen du har der nede, jeg er nesten litt glad det er istid ennå.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:23   #11
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Det er nok den nye typen co2-humlen

Ettersom de blir på størrelse med en liten hund er det nok bare en liten baby-humle som sårt trenger litt omsorg.

Du bør nok slippe den inn, gi den sukkervann og gre pelsen på den.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:25   #12
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe, ja en slik fotballhumle skremte livskiten av sykepleieren på jobb i går.
De er store i år ja, de som har kommet fram.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:46   #13
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Humle? nå? det er jo istid ennå her oppe.
Den høres skummel ut den humlen du har der nede, jeg er nesten litt glad det er istid ennå.

Mm istid er bra, men fluene er begynnt å våkne til liv i vinduskarmen, enda jeg har vasket de masse for å få bort all flueskit og egg.. grr

Er vel en dronning humle som vil inn til deg å lage rede for småhumlene sine

Gammel 01-04-07, 12:06   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Humler nå? '
Har da ikke sett en eneste en, enda vi har hatt knallvær hele uken.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:22   #15
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og hvis du hører godt etter så synger den CC Cowboys-sangen "Nå kommer jeg og tar deg!"

Gammel 01-04-07, 11:43   #16
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke om jeg tør svare i denne tråden, jeg risikerer jo å dele ut påskekoZer i hytt og pine.

Gammel 01-04-07, 12:13   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Her er det mange humler, så 3 stykker på Obs i går, som hadde forvillet seg inn i "gangen" der. Veps har jeg ikke sett enda, kun humler og fluer. Ikke rart heller, det er jo sommertemperaturer her nå, på fredag gikk folk i t-skjorter ute, var nesten 20 varmegrader i sola.

Gammel 01-04-07, 12:38   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Humler, veps og fluer har vi sett endel av.

Kjipt når de prøver å ta deg Iset.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 15:20   #19
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Humler er søte! Men er det er morderhumle så vet jeg sannelig ikke

Har sett humle i år jeg også, og på isfiskekonkuransen forrige helg så jeg 3 sommerfugler

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 16:51   #20
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Du kunne jo i det minste slippe den inn...
Den flyr jo aldri forbi flere ganger uten grunn. Selvsagt vil den inn. Og er du ikke gjestvennlig, så får du en vakker dag svi.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.