|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Vi skal flytte og trenger to ting til ny-huset: Spisestue og sofagruppe. Jeg gikk til et møbelsted i dag for å se på noen alternativer vi ble enige om å sjekke ut etter å ha orientert oss via nettsiden.
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?
Det tenkte jeg også. Sikker på at han har bestilt de rette møblene?
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Alt er med på kvitteringen, og det er riktig møbler.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror kanskje de har gjort feil, og at de egentlig skulle tatt 6156 for de seks stolene (7740 uten rabatt). At dere betaler mindre for seks stoler, enn det det egentlig koster for én stol, synes jeg skurrer litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Da har de nok glemt å gange det med seks.
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Sikker på de ikke har noen rabatter du ikke har fått med seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
Det er det mannen mente. At det var en pakkepris-tilbudsgreie på spisestua som jeg ikke hadde fått med meg. Og at det var nettopp dét samtalen mellom de to ansatte gikk ut på. De hadde sagt noe sånt som: "Setter jeg hele rabatten på stolene, da?"
![]() |
#11 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er det ikke mer å lure på Appelsin. Det er lagt inn en rabatt der som du ikke har fått med deg. På stolene.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Hvis mannen har inntrykk av at han har fått en rabatt som er bokført som stoler på kvitteringa ville jeg ikke spekulert mer på det.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Da kjøper du deg en grisedyr lampe som bonus. Ca 8000,- kan den koste. |
![]() |
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Rabatten totalt er ikke så gærn når man ser hva som er av sommersalg hos møbelkjedene nå. Halv pris på ditt, og enda mer på datt... Og det er ikke uvanlig at man får tilleggsrabatt når man kjøper flere ting. Og heller ikke at man da, når man får en sånn "trynefaktor/skjønnsrabatt" så blir det litt sånn hokus pokus hvilke gjenstander man fører summene på. Totalen blir dog den samme.
![]() |
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Jeg tenker det er en rabatt for hele "pakka", og at de har lagt alt på stolene - slik at noe av den rabatten egentlig skulle vært på bordet. Jeg hadde ikke gått tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
rakkarpus
|
Jeg hadde nok også tenkt det var slik. Da hadde jeg nok jublet. Å få igjen for my i veksel i forhold til det som står på kvitteringen er noe annet, da hadde jeg nok gjort oppmerksom på det, det går jo noen ganger personlig på den som stod i kassa også. Hvis jeg hadde villet funent ut av det hadde jeg nok bare ringt inn og spurt om prisen på bordet og stolene som en pakke, uten å fortelle historien.
![]() |
|
|