|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
awesom
|
![]() Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Med to gutter som har uendelig med venner på besøk har behovet for et større hus meldt seg. Vi er ganske kresne på hvor vi ønsker å bo og husprisene her i forhold til den standaren man får er ikke noe vi ønsker.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?En egen tv stue til ungene er gull verdt. Elsker det rommet.
![]() |
![]() |
#3 |
tankefull
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Nok boder og skapplass. Jeg er også veldig glad for loftstua vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Det jeg liker ved huset vårt: Sist redigert av Mirmell : 09-06-12 kl 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Jeg er egentlig veldig fornøyd med huset vårt. Mye på grunn av:
![]() |
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Etter å ha bodd på bakkenivå i 15 år, var det ubeskrivelig deilig med utsikt, og en usjenert veranda man kan sitte ute på :enkel:
![]() |
![]() |
#8 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Alt på ett plan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Ekstra stue til ungene, enten loftsstue eller kjellerstue
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Vi bor i forholdsvis lite leilighet. Mine viktigste prioriteringer ville vært en stue nr 2 og et gjesterom.
![]() |
![]() |
#12 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Det jeg har og er glad i: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
villende
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Her kommer en salig blanding av hva jeg har og hva jeg kunne ønske meg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Vi har lagt inn Quooker på vårt nye kjøkken. Jeg vil aldri være uten igjen! Det er en ekstra kran med kokende vann som er montert på vasken, jeg har alltid 2 liter kokende vann klart, og det er utrolig deilig. Les mer her
![]() |
#17 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Loft/kjellerstue og et ekstra soverom som kan være kontor/bibliotek/gjesterom. Drømmer...
![]() |
#18 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Vi har ikke stort hus, men en terrasseleilighet. Men jeg er veldig glad i å ha et stort og adskilt kjøkken. Nå er det jo veldig vanlig å ha åpen løsning, men det er ikke noe jeg kunne tenke meg. Nå blir kjøkkenet et oppholdsrom jeg setter meg på om jeg ikke vil sitte i stuen, med tv og all verdens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?
Knis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?Sentralstøvsuger med list i kjøkkengulvet til alle smulene!
![]() |
|
|