Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mengde godteri på kosedag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 09:41   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mengde godteri på kosedag

Kan dere være så snill å relalitetsorientere meg?

I dag antar jeg at det ikke bare er vår skole som har kosedag hvor man får ta med godteri på skolen. Kan dere fortelle meg litt om mengden godteri som ble sendt med ungen?

Gammel 22-06-12, 09:43   #2
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mengde godteri på kosedag

Her er det ikke lov med godteri, men med kake, kjeks og brus. Jeg har sendt med to små stykker krydderkake og et lite stykke brownie og saft. (Saften var det full jubel over, i fjor sendte jeg med vann som vanlig i vanvare...)

Gammel 22-06-12, 12:08   #3
mamsen74
Aktiv

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
mamsen74 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Her er det ikke lov med godteri, men med kake, kjeks og brus. Jeg har sendt med to små stykker krydderkake og et lite stykke brownie og saft. (Saften var det full jubel over, i fjor sendte jeg med vann som vanlig i vanvare...)

Ops... følte meg truffet nå som har sendt med frøkna VANN (!) i flaska... 1 klasseblemme skjønner jeg! Noterer meg til neste år - husk saft!!

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:43   #4
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi fikk visst ikke lov å ta med snop, vi fikk kun ta med kjeks og frukt.

Men tenker vel at noen sinnsyke mengder ikke er så mye vits. De skal jo ikke spise snop fra 8 til 13.

Gammel 22-06-12, 21:52   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Fikk beskjed om snop/godt til max 20 kr. Pluss evt brus. Her sendte jeh med henne ca 10 smågodt i en pose og 1 kjærlighet. I tillegg til vanlig matpakke og en iste. (hub liker ikke brus så godt)

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:37   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

1/2l brus og godteri for 25 kr er grensa her.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Urutinert å sende med brus og mentos samtidig!

Jentungen snakket om at de hadde puttet mentos i brusen hos venninna og at det ble lite brus igjen. Det tolket jeg som om at hun ikke kom til å gjøre det igjen så hun hadde med seg mentos og brus på skolen. Jeg ble "kjempestolt" da hun kom hjem og fortalte at hun hadde gjort det samme på skolen og fått ett par andre til å gjøre det også.

Gammel 22-06-12, 09:43   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine barn har aldri fått med mer enn en halvliter brus og én enhet av noe. Enten en boks Pringles eller én sjokolade (og da snakker vi om "vanlig" størrelse) eller lignende.

Men det er sjelden de har hatt lov. I år ble det først gitt lov, og så kom det kontrabeskjed like før skoledagens slutt i går. Det var lovlig sent, syntes jeg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:43   #8
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Her får de ta med godteri for 20 kroner + drikke

Gammel 22-06-12, 17:28   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Her får de ta med godteri for 20 kroner + drikke

Her også.
Snuppa fikk med 1 kjærlighet, en liten sjokolade og en liten dropseske. Brus drikker hun ikke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:45   #10
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Storebror hadde kosedag på onsdag, da var det lov med en liten flaske brus + kjeks,vafler, kake o.l.

Ikke smågodt eller potetgull.

Han valgte litt Safarikjeks, brus og en boks med frukt.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:06   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maks halvliter brus, og kjeks etc. Godterier er ikke lov.
Knotten tok med seg en pakke med Dots. All erfaring tilsier at han kommer hjem med minst halvparten igjen.
Ja, også må de alltid spise matpakken først.

Gammel 22-06-12, 10:09   #12
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

I år (5. klasse) er første året de får ha med seg noe. De får ha med en brus og kjeks, boller eller frukt til felles bord.

1. klassingen skal ikke ha med noe selv. Det er mulig de får kake eller kjeks.

Gammel 22-06-12, 09:47   #13
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mine ungar fekk med seg to små eventyrsjokolader og litt chips oppi ein matboks. Pluss kvar sin brus.

Gammel 22-06-12, 09:50   #14
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke unger i skolealder enda, men selv om de fleste er fornuftig ser jeg fort for meg at noen "snille foreldre" sender med ungen en stor pose potetgull eller en diger sjokkis. Vi har nemlig et par sånne her i gata, som sender ungen ut i gata med det samme, en hvilken som helst hverdag... Beklager avsporingen, måtte bare få ut litt gruff... Håper ungene koser seg med fornuftige mengder sukker, og har en fin siste skoledag før ferien.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:57   #15
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Godteri for 25 kroner og brus her.

Gammel 22-06-12, 09:51   #16
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine fikk for ca 20 kroner som var det skulen anbefalte: eit lite rør smarties, en Fox, ei klubbe og en sånn liten seig banansak, monkey-bar eller ka det no heiter.

Gammel 22-06-12, 09:52   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så klare eg virkelig ikkje hisse meg opp over at ungar får med seg godteri på siste skuledag før ferien, det er ikkje DER sukkeret tar av i mengde.

Gammel 22-06-12, 09:56   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og så klare eg virkelig ikkje hisse meg opp over at ungar får med seg godteri på siste skuledag før ferien, det er ikkje DER sukkeret tar av i mengde.

Nei, det er jeg enig i. Det er greit med film og godteri siste skoledagen.

Vi har forresten smågodt klokken to hver eneste fredag på jobb og det er en større uting altså.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:57   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss får de ta med 1/2 liter brus og godteri for 25 kroner.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:34   #20
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hos oss får de ta med 1/2 liter brus og godteri for 25 kroner.

Samme her. Det kan være snop eller chips. Mistenker dog at Lillevenn endte opp med en litt vel stor pose godteri i dag, jeg er bortreist og LøveMannen var ute i går, så de måtte ta det som fantes i skapene hjemme.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.