Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvilke magasiner/blader abonnerer dere på?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-12, 17:11   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hvilke magasiner/blader abonnerer dere på?

Overskriften sier sitt.

Kan presisere at jeg trenger tips, og bør passe for 40+.
Dermed utgår vel Det Nye og dets like.

Sist redigert av Obelix : 29-06-12 kl 17:18.
Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:13   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke magasiner/blader abonnerer dere på?

Ingen nå, men før abonnerte jeg vel på Costume tror jeg det var. Nå vurderer jeg å finne ut om det er mulig å abonnere på noen gode magasiner som omhandler fotografering, men aner ikke om det i det hele tatt finnes.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:17   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her er ett.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:21   #4
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Jeg liker å lese Stella, Henne, Costume, Bonytt og Birkebeineren. Bytter litt på hvilke blader jeg abbonerer på. Nå abonnerer jeg på Stella og Birkebeineren.

Gammel 29-06-12, 17:24   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Her er ett.

Ahh, takk.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:45   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Bladet Fotografi er også bra, synes jeg. Vurderer å abb. på det. Det er også et magasin som heter Black&white Photography som er bra.
Ellers er det kon Donald Duck&co som kommer i vår postkasse for tiden.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 17:50   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Morgenbladet. Men det er jo en avis da.

Gammel 29-06-12, 17:22   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg abbonnerer på amerikanske BUST, et feministisk, popkulturelt magasin, Crochet Today! og Vanity Fair.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 19:23   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Glamour - britisk versjon, bursdaggave fra svigermor hvert år. Og Kondis, men jeg er nok utenfor målgruppen, jeg meldte meg inn for å få rabatt på tredemøllebutikken.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 19:33   #10
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Abonnerer på Rom 123 og Mamma. Begynner å bli lei av sistnevnte.
Ellers låner jeg sporadisk Bo Bedre, Bonytt, Henne, iForm, Foreldre og Barn og Reiser og Ferie fra biblioteket.

Gammel 29-06-12, 19:37   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg abonnerer på Samtiden og Poetry (http://www.poetryfoundation.org/). Kjøper og sporadisk Vinduet og andre litteraturtidsskrift. Andre magasin kjøper eg når eg har lyst å lese dei, men abonnerer ikkje.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 19:39   #12
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kamille. Liker det godt, og synes det er noe for enhver smak der.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 19:41   #13
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Morgenbladet, Aftenposten torsdag-lørdag, Magasinet Plot, og BBC GoodFood.

Gammel 29-06-12, 19:50   #14
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

I form
Bolig Drøm
Bolig Pluss
Vakre hjem og Interiør
Rom 123
Lantliv
Tara Smak
Kamille

Nå har jeg nettopp takket ja til 10 blader fra KK. (Blir nok med de 10 bladene, men falt for fristelsen.)

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 20:03   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bonytt, Bo bedre og Rom123

Gammel 29-06-12, 20:08   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Costume.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.