|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() [Strikking] Hjelp! Hvordan strikke sammen?I følge oppskriften skal jeg vrenge arbeidet, slik at det blir rett mot rett, strikke sammen og felle av. Hvordan i alle dager gjør jeg dette? Jeg strikker på rundpinne om det har noe å si. Og - jeg er veldig grønn på dette, så jeg må ha det inn med spiseskjeer, evt øser.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Strikking] Hjelp! Hvordan strikke sammen?Hva skal det bli?
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: [Strikking] Hjelp! Hvordan strikke sammen?Det skal bli et putetrekk. Takk for forklaring, jeg må visst finne mer en ekstra pinne når jeg kommer hjem fra ferie skjønner jeg. Og være våken og klar i hodet.
![]() |
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: [Strikking] Hjelp! Hvordan strikke sammen?Finnes det noe bilde-eller videotutorials på nett som viser dette? :nulltålmodighet:
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Strikking] Hjelp! Hvordan strikke sammen?Det ligger masse på Youtube. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: [Strikking] Hjelp! Hvordan strikke sammen?Her er det video av det Allium beskriver:
![]() |
|
|