Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-12, 00:50   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)

I morgen skal jeg og barna kjøre 40 mil. Jeg er glad i å kjøre, men akkurat nå så står dette for meg som et mareritt...

En ting et at strekningen er dørge kjedelig. Har kjørt der så mange ganger at det er lite nytt å se. Skal kjøre fra Trondheim til Mosjøen, og det er stort sett skog, skog og atter skog... Og så er det barna for tiden...

Hun største ER fjortis, og han minste prøver så godt han kan å være det... Dvs, han er stort sett MER fjortis enn henne i oppførsel og temperament, og dette fører til eviglange, idiotiske og meningsløse krangler dem i mellom. Og det igjen fører til at temperaturen i mor kan oppnå høye nivåer...

Nå har jeg jo fordelen av at hun største er så stor at hun stort sett sitter foran i bilen, så de kan ikke krangle fysisk, og jeg vet jo innerst inne at når vi passerer Stjørdal, så er jeg på tur, og da fyker milene unna. Men akkurat nå så har jeg mest lyst til å ringe mamma og si at vi ikke kommer...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 01:02   #2
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)

Det hjelper kanskje ikke lengre med å utsagn som "den som ikke har noe hyggelig å si kan være stille"? Lokke med is eller noe halvveis? God tur.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 01:06   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Det hjelper kanskje ikke lengre med å utsagn som "den som ikke har noe hyggelig å si kan være stille"? Lokke med is eller noe halvveis? God tur.

Det funker dårlig ja.

Men vi har en fast smågodt-stopp på Steinkjer. Blir det for mye styr i bilen, så er det slettes ikke sikkert at bilen stopper der.

Den trusselen hjelper nok litt

Gammel 01-08-12, 01:09   #4
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi brukte å krangle i bilen vi også. Men vi viste vår fiendskap ved å slutte å snakke til hverandre, så det var sikkert helt greit for våre foreldre.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 01:20   #5
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dvd?

Gammel 01-08-12, 01:20   #6
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og god tur ja.

Gammel 01-08-12, 01:32   #7
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

vi kjørte 40 mil hver vei i helga (du veit du bor i Norge når du kjører 80 mil for 2 dager med sol), og det gikk veldig fint, takket være film på pc.
Det fordrer jo selvfølgelig at de ikke blir bilsyke av å se på film mens dere kjører....

Gammel 01-08-12, 01:36   #8
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Lykke til! Si fra om du vil ha kaffe på turen.

Gammel 01-08-12, 01:46   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Lykke til! Si fra om du vil ha kaffe på turen.

Kunne jo vært koselig, men spørs når vi kommer oss avgårde herfra. Og hvor på ruta du bor, selvfølgelig.

Gammel 01-08-12, 01:48   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Kunne jo vært koselig, men spørs når vi kommer oss avgårde herfra. Og hvor på ruta du bor, selvfølgelig.

Har sendt deg PM.

Gammel 01-08-12, 01:41   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lydbok som er spennende for alle. Da MÅ man være stille.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 01:45   #12
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Hmm, lydbok ja. Ikke dumt.

Har dvd i bilen, så minsten blir vel å sitte å se litt film. Storesøster er mer på å sitte å se ut nå.

Bare tull av meg å grue for dette, for jeg vet jo at det går bra. Milene fyker avgårde, og jeg elsker jo å kjøre bil.

Men kanskje på tide å komme seg i seng nå, så jeg er våken nok til å kjøre i morgen :P

Gammel 01-08-12, 01:52   #13
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Så den nå :-)

Gammel 01-08-12, 07:04   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Kjenner til slike, ja. De utløser hemmelige drømmer om gaffatape, feste med nåler til setet og gi dem sovenedisin. I realiteten blir det hvesing, inndraging av goder og lite blid mor.

God tur!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 07:22   #15
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

God tur.
DVD, Ipad, ds etc.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 07:35   #16
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lydbok fungerte faktisk bra. Charlie og sjokoladefabrikken hørte vi på. Kansje det er for barnslig for en fjortis, men noe grøsser/krim?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 07:57   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God tur!

Trøst deg med at jeg om en time setter meg i bilen for å kjøre Gøteborg-Stavanger. I ett strekk. Det er vel kanskje 80 mil?

Jeg har med meg et ekstrembilsykt barn med asperger som sutrer mye og ikke tåler forandringer, samt en lillebror som gjør hva han kan for å plage henne og oss.

Jeg har tilbragt de siste fem ukene sammen med dem, 24/7. Jeg blir nesten litt gal.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 08:02   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og vi har ikke DVD-spillere i bilen.

Men ungene har iPod. Ørepropper har vi glemt, men de kan spille på dem.

Gammel 01-08-12, 08:54   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Lykke til, Hyacinth. Jeg føler du trenger det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 09:01   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Lykke til, Hyacinth. Jeg føler du trenger det.

Tusen takk! Jeg skal rapportere i kveld/natt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.