|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Hvordan tolke detteJeg er blitt paranoid og fryktelig sær. Derfor ønsker jeg deres tolkninger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tolke detteJeg hadde tolket det som om ped.leder trodde det var skinnet det var tisset på og at du ikke hadde vasket det.
![]() |
#4 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tolke dette
Jeg og.
![]() |
#5 |
På vei tilbake :)
Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Bergen
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvordan tolke detteJeg hadde tolket det som om de var redd de hadde skitnet det ut. Eller at de lurte på om det var det jeg egentlig skulle vaske som ikke var blitt vasket. Jeg hadde ikke blitt fornærmet.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg hadde også tolket det sånn.
![]() |
![]() |
#9 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan tolke detteJeg hadde svart "Nei, hvordan det?" og så hadde jeg fått svar og ikke trengt å tolke.
![]() |
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har du meg også. Av erfaring sparer det å spørre mer direkte og på sparket meg for mye grubling og irritasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tolke detteJeg hadde også tolket det som at de trodde det var skinnet han hadde tisset på.
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvordan tolke detteJeg lurer på om ikke det enkle hadde vært det aller beste både når det gjelder dette og fruktdeling - kommunisere direkte med de ansatte i barnehagen.
![]() |
#15 |
Erfaren
![]() ![]() |
Tja, gjør jo det, men når personene ikke er tilstede så må man vente til neste dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
By the Sea
|
Ja, selvfølgelig. Ikke meningen å være nebbete. Jeg gjør meg stadig bare den erfaringen at det meste lar seg ordne med direkte kommunikasjon umiddelbart.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan tolke dettePersonalet var jo tilstede, kunne du ikke spørre assistenten?
![]() |
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan tolke detteSlik jeg leste dette, ville jeg tolket som en bekymring for om tisseflekken/tisselukta hadde gått vekk, eller om skinnet var blitt ødelagt, ikke noe mer enn det. Altså, ingen underliggende anklage om at "hey, tror ikke du har vaska skinnet, så!"
![]() |
#19 |
maler
|
![]() Sv: Hvordan tolke detteHun lurte vel på om dere hadde fått det rent? Kanskje de tenkte at de hadde noe erstatningsansvar hvis det ikke var blitt rent?
![]() |
#20 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tolke detteHan hadde fri igår så jeg fikk ikke snakket med de. Da vi kom idag var skinnet hengt over skapet hans, og ikke rullet inn i hylla som jeg hadde gjort da jeg gikk. Men det var ikke noen fra avdelingen hans der idag så jeg fikk ikke tatt det opp. Jeg la et nyvasket skinn, med en gul lapp det stod nyvasket på inn i hylla hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|