|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Hva er den fineste gaven du har fått av kjæresten din?
![]() |
#2 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Da vi hadde bryllupsdag og han la ut like mange langstilkete røde roser som datoen vi giftet oss på utover sengen før jeg kom å la meg.
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Morgengaven var spesiell. Og spektakulær. Men samtidig så var det ingen overraskelse at jeg fikk gave den dagen. Så derfor tror jeg kanskje den fineste gaven må være noen diamantøredobber som jeg fikk en gang, helt i det blå. Jeg satt i sofaen og så på tv, en ettermiddag etter jobb, og så gav han meg plutselig en eske som inneholdt noen fantastisk vakre øredobber. Jeg ble veldig rørt. Og overrasket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?
Det var mannen sin det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Et bilde/trykk som vi hadde sett da vi var i New York i 1997, fikk jeg til jul 2004. jeg ble så glad over at hen hadde husket og lagt seg sånn i selen for å gi meg noe fint. Hormonell etter fødsel som jeg også var, felte jeg noen tårer.
![]() |
![]() |
#6 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?En reise. Pappa ble kreftoperert da jeg fyllte 30, så dagen ble så som så, men mannen ordnet med barnevakt og bestillte en liten rundreise til London, York og Edinburgh senere på året. Helt herlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Kjære har alltid funnet fine gaver til meg. Allværsjakke, sykkel, nydelige smykker og lekre klær.
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Den fineste gaven har jeg fått av mannen min. For noen år siden hadde jeg så fryktelig lyst til å se "Bikubesong" på Det Norske Teateret, men alle forestillingene var utsolgt. Til jul fikk jeg likevel billetter - han hadde gått hver dag i to uker i lunsjen og sjekket i billettluka på teateret om de var noen uavhentede billetter. Snakker om snill mann.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
Fin gave - med mindre man giftet seg den første i måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
Vi har bryllupsdag den 4. - litt skralt det også
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Hm... Tror det må være et halssmykke i hvitt gull, formet som et hjerte - med innfelte diamanter. Jeg fikk det til 19-årsdagen min.
![]() |
#13 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg er ikke så opptatt av å få ting. Vil heller ha opplevelser. Så kan si jeg hadde blitt glad for det meste som hadde innebefattet å finne på noe jeg normalt ikke ville gjort/unnet meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her :Jupp: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg fikk en utrolig nydelig ring av min kjære mann på min 20-årsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg fikk en nydelig altblokkfløyte av mannen min da jeg fylte 25. Den har en herlig lyd, så selv en amatør som meg kan få til noe som er ok å høre på.
![]() |
#18 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Ett litografi jeg hadde sett på i nesten ett år. Fikk det i julegave. Skjønte med en gang hva det var da jeg så pakken (stort bilde). Husker ikke at jeg pakket opp en gang - jeg var bare så overveldet. Gråt og gråt... Sist redigert av Frances : 11-04-07 kl 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Come what may...
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg fikk sykkel av mannen min nå til bursdagen min. Rettere sagt fikk presangen 2 uker før da. Så vi kunne kose oss i påsken! Det er faktisk beste presangen jeg noen gang har fått. For nå er vi en "unnskylding" for å gå ut og det er så deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|