Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 21:34   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Hva er den fineste gaven du har fått av kjæresten din?

Min er da mannen kjøpte malesaker og lerret til meg, så jeg kunne male mitt første bilde!

Gammel 10-04-07, 22:46   #2
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Da vi hadde bryllupsdag og han la ut like mange langstilkete røde roser som datoen vi giftet oss på utover sengen før jeg kom å la meg.

Gammel 11-04-07, 09:12   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morgengaven var spesiell. Og spektakulær. Men samtidig så var det ingen overraskelse at jeg fikk gave den dagen. Så derfor tror jeg kanskje den fineste gaven må være noen diamantøredobber som jeg fikk en gang, helt i det blå. Jeg satt i sofaen og så på tv, en ettermiddag etter jobb, og så gav han meg plutselig en eske som inneholdt noen fantastisk vakre øredobber. Jeg ble veldig rørt. Og overrasket.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 12:18   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Da vi hadde bryllupsdag og han la ut like mange langstilkete røde roser som datoen vi giftet oss på utover sengen før jeg kom å la meg.

Det var mannen sin det.

Den aller fineste gaven jeg har fått, må være et spesielt Georg Jensen-smykke jeg fikk helt ut av det blå i fjor høst.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:10   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et bilde/trykk som vi hadde sett da vi var i New York i 1997, fikk jeg til jul 2004. jeg ble så glad over at hen hadde husket og lagt seg sånn i selen for å gi meg noe fint. Hormonell etter fødsel som jeg også var, felte jeg noen tårer.

Jeg ble også overrasket og glad en gang han kom hjem fra utenlandstur og hadde kjøpt gallakjole til meg. Veldig uventet og helt rett farge og fasong til meg.

Gammel 11-04-07, 19:04   #6
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

En reise. Pappa ble kreftoperert da jeg fyllte 30, så dagen ble så som så, men mannen ordnet med barnevakt og bestillte en liten rundreise til London, York og Edinburgh senere på året. Helt herlig

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:41   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære har alltid funnet fine gaver til meg. Allværsjakke, sykkel, nydelige smykker og lekre klær. Flinke mannen.

Det fineste er kanskje det aller første, vi hadde vært sammen bare en kort stund og han gikk i den fine lille smykkebutikken i Engen, rett ved Henrik, og fant et nydelig halssmykke med smale sølvstenger og ametyster.

Gammel 13-04-07, 07:50   #8
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den fineste gaven har jeg fått av mannen min. For noen år siden hadde jeg så fryktelig lyst til å se "Bikubesong" på Det Norske Teateret, men alle forestillingene var utsolgt. Til jul fikk jeg likevel billetter - han hadde gått hver dag i to uker i lunsjen og sjekket i billettluka på teateret om de var noen uavhentede billetter. Snakker om snill mann.

Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:02   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Fin gave - med mindre man giftet seg den første i måneden.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:40   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi har bryllupsdag den 4. - litt skralt det også

Rumpeavstøping var gøy...Blir dyrt å ta avstøping av rumpa mi vel og merke..

Gammel 12-04-07, 19:49   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm... Tror det må være et halssmykke i hvitt gull, formet som et hjerte - med innfelte diamanter. Jeg fikk det til 19-årsdagen min. Han var ikke typen til å gå inn i en smykkeforetning å handle akkurat, så det var en stor overraskelse. Nå er gutten blitt mann, så jeg hadde nok ikke blitt like overrasket om det samme hadde skjedd i dag. Selv om jeg hadde blitt veldig glad selvsagt.

Gammel 13-04-07, 06:23   #12
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi har 2. Og jeg så det litt for meg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:14   #13
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ikke så opptatt av å få ting. Vil heller ha opplevelser. Så kan si jeg hadde blitt glad for det meste som hadde innebefattet å finne på noe jeg normalt ikke ville gjort/unnet meg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:15   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Her strømmer det på med svar ser jeg .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:17   #15
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg er ikke så opptatt av å få ting. Vil heller ha opplevelser. Så kan si jeg hadde blitt glad for det meste som hadde innebefattet å finne på noe jeg normalt ikke ville gjort/unnet meg.

Samme her :Jupp:

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:21   #16
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk en utrolig nydelig ring av min kjære mann på min 20-årsdag.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:23   #17
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg fikk en nydelig altblokkfløyte av mannen min da jeg fylte 25. Den har en herlig lyd, så selv en amatør som meg kan få til noe som er ok å høre på.

Gammel 11-04-07, 09:18   #18
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Ett litografi jeg hadde sett på i nesten ett år. Fikk det i julegave. Skjønte med en gang hva det var da jeg så pakken (stort bilde). Husker ikke at jeg pakket opp en gang - jeg var bare så overveldet. Gråt og gråt... verlykkelig:

Jeg fortalte om gleden over gaven til kunstneren - hun begynte å gråte hun også .

Sist redigert av Frances : 11-04-07 kl 09:26.
Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:25   #19
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk sykkel av mannen min nå til bursdagen min. Rettere sagt fikk presangen 2 uker før da. Så vi kunne kose oss i påsken! Det er faktisk beste presangen jeg noen gang har fått. For nå er vi en "unnskylding" for å gå ut og det er så deilig!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:34   #20
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg fikk sykkel av mannen min nå til bursdagen min. Rettere sagt fikk presangen 2 uker før da. Så vi kunne kose oss i påsken! Det er faktisk beste presangen jeg noen gang har fått. For nå er vi en "unnskylding" for å gå ut og det er så deilig!

Jeg også ønsker meg sykkel!
Har bursdag på senhøsten. Passer aldri da!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.