|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du den siste måneden ringt en nummeropplysningsaktør? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 10,90% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
139 | 89,10% |
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 1881Eg ser at nummeropplysningsselskapa framleis pøse på med mykje reklamer. Men er det virkelig nokon som bruke dei lengre? Til å ringe til altså, ikkje app eller nett.
![]() |
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: 1881Selvfølgelig er det folk som bruker det. Det er masse mennesker over 50 år her i landet som fortsatt benytter seg av de "gammeldagse" metodene.
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: 1881
Jeg tror ikke det går på alder. Det går på hvor vant folk er til data/internett og duppeditter på mobilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdiglada
Og -ea- og eg var enig samtidig.
![]() |
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: 1881Jeg har ikke ringt en opplysningstelefon på lenge. Men det hender at jeg blir oppringt av et fremmed nummer og sender det til 1881 for å sjekke hvem det er før jeg ringer eller melder tilbake. Dette er dersom jeg ikke er ved en datamaskin og derfor ikke kan sjekke der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
50 år som oldis-grense?
![]() |
![]() |
#8 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: 1881Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: 1881...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 1881Jeg bruker det fra jobbmobilen, fordi den er så ubegripelig treg på nett (og ikke spesielt smart heller). Og hvis tid er penger er det antakelig billigst å bli satt over med en gang fremfor å knote selv.
![]() |
#15 |
heimføing
|
![]() Sv: 1881Nuvel, siden jeg snart er oldis pr. def. så er jeg selvsagt livredd for å bli oppfattet som en, så jeg har alltid den smarteste telefonen og de siste duppedittene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 1881Siden jeg ikke har for vane og surfe eller tekste når jeg kjører bil, hender det jeg ringer de og får de til å sette meg over. Det gjør jeg om jeg ikke skal stoppe på veien da.
![]() |
#18 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: 1881Fnis. Men joda. Jeg setter faktisk grensa ved femti - for noen. Jeg tror det kommer helt an på hva man jobber med - og ergo hvor vant man er til data/internett som en annen sa her.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 1881Tror jeg har ringt én gang i år. Da hadde jeg ikke datadekning på telefonen.
![]() |
#20 |
Trøtt
|
![]() Sv: 1881Ja, jeg bruker den når jeg kjører bil og trenger et telefonnummer for å bli satt over. Jeg sender ikke sms fra bilen når jeg kjører (men bruker biltid som telefontid for å fikse praktiske ting, enten jobbrelatert eller privat)
![]() |
|
|