|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Har du ting du gjer kvar morgon for å få ein god start på dagen, for seg sjølv og ungane/familien? Meditasjon, dusj, spesiell frukost, sex
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg tror ikke det er mulig, dessverre.
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg sørger for at huset er sånn noenlunde ryddig før jeg legger meg, og så smører jeg matpakker og legger fram klær til ungene (og gjerne til meg selv også) før jeg sier god natt. Men det viktigste for meg når det gjelder å få en god start på dagen, er å ha ha nokså romslig med alenetid på badet og foran PCen med en kaffekopp. Dette krever at jeg må stå opp før hanen galer, men det er absolutt verdt det. Og så er jeg heldigvis ekstremt utpreget A-menneske.( |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Vi er en flokk introverte morgenmennesker her i huset, så vi er nok alt annet enn samlende og idylliske.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 11-10-12 kl 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Travel morgen Inagh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg forbereder alt jeg kan dagen før, og sørger for å stå opp tidlig nok til at vi har god tid. Den siste er viktig når man skal ha med seg en to-åring i verste "alt som ikke blir som jeg hadde tenkt er fullstendig kriiiiiiiiise"-alderen.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Morgenen til oss er sånn:
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg er avhengig av en god start på dagen for å få en god dag, så jeg har lært meg å gjøre det som trengs.
![]() |
#11 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg gjør alltid klar treningstøy og sjekker status i gangen og på yttertøyet kvelden før. Jeg sjekker også om barna skal noe spesielt på skolen som krever ekstrainnsats eller andre klær. På morgenen passer jeg på å lage nok kaffe, tar med meg termoskopp og litt niste til togturen til jobb. Akkurat den termoskoppen med kaffe er jeg helt avhengig av og setter utrolig stor pris på den oppfinnelsen.
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Ungene legger frem det de skal ha på seg på vaskerommet før de legger seg om kvelden.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Cluet for meg er å ha mest mulig klart. Ingen overraskelser på morgenen. Vite hvor og hva vi skal, gjøre ting klart og ha full kontroll.
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Kommer meg avgårde så tidlig som overhode mulig, lar ungen spise frokost i barnehagen og satser på en hyggelig ettermiddag.
![]() |
#15 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Hva jeg gjør for å få en god start på dagen?
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Legge seg til rett tid og stå opp tidlig nok er vel essensen i å få en god start på dagen, ja.
![]() |
#17 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg har fått mannen til å smøre matpakker på kvelden - det har gitt oss et nytt liv om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?
Enig:-)
![]() |
#19 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg er avhengig av mannen. Han er A-menneske og står opp 5:30, rydder, lager mat til gutta, pakker sekkene deres, setter på kaffe og vekker meg 6:30. Jeg koker havregrøt, leser avisen og drikker kaffe mens han gjør klar eldstemann og flger ham til skolen. Jeg får klar minstemann og kjører ham til barnehagen. Gutta får se på tv så jeg får lest avisen.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg gjør faktisk ingen ting kvelden før de dagene jeg har fri/er hjemme. |
![]() |
![]() |
|
|