|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!Jeg skal kjøpe gave til en yngre slektning. Han er ca 24. Han er nerdete, og er intenst opptatt av det han har hang up på for øyeblikket.Tidligere har det vært rollespill, Tolkien, fantasy osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!De fire og han som gjør galt verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!Hva er det han har hang-up på nå, da?
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!Neil Gaiman kan anbefales.
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!De fire og han som gjør galt verre AVbefales på det sterkeste. Tåpelig bok, og frykteilg kjedelig. Jeg syns fantasy bør leses på engelsk ( om det er originalspråket). Har nettopp lest ut Codex Alera-serien, og den var kjempespennende!
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 12-10-12 kl 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!Mannen har akkurat lest Vindens navn og var veldig begeistret. Ellers Amerikanske guder av Neil Gaiman, akkurat kommet på norsk. I følge en kollega som har lest innmari mye fantasy og sci-fi, er dette den desidert beste boken han noen gang har lest.
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!Garth Nix trilogi "Sabriel, Lirael og Abhorsen".
![]() |
#8 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bokanbefalning til en med helt annen boksmak enn meg!Takk for mange forslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|