|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Facebook: Hemmelig vennskap?Søkte på en FB-profil i forbindelse med noe research og oppdaget til min store overraskelse at jeg har en felles venn med denne personen. Denne felles vennen kunne muligens vært til stor hjelp for meg, så jeg ble veldig nysgjerrig. Men når jeg trykker på venneikonet på profilen for å se hvem dette er, står det bare Mutual friends (1) etterfulgt av "No results found". Jeg finner heller ingen felles venn på vennelista hans.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Facebook: Hemmelig vennskap?Går det an å skjule felles venner alså? Da blir jeg i så fall veldig glad.
![]() |
![]() |
#3 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook: Hemmelig vennskap?Håper noen retter den overskriften, den var da riktig ubehagelig å se på.
![]() |
#4 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook: Hemmelig vennskap?Det er mulig at personen har satt seg selv til ikke søkbar på facebook, og at du da får opp at dere har en felles venn, men ikke får se hvem personen er? *spekulerer*
![]() |
|
|