Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Husfliden - hovedkontor?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 16:37   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Husfliden - hovedkontor?

Jeg finner ikke noe kontaktinformasjon på Husflidens hjemmesider, om de har et hovedkontor eller ikke?

De har jo kontaktinformasjon direkte til lokale butikker rundt om i landet, men jeg var litt ute etter om det er så at hver butikk er helt selvstendig eller om de har en slags overordnet ledelse i tillegg?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg står på trappene til å sende en skriftlig klage til Husfliden lokalt , men samtidig gjerne kunne ha sendt klagen i kopi til evt. hovedkontor. Er redd det er lite som kommer til å tas til rette uten at det kobles litt fler inn i bildet, butikken har ikke hatt noe godt rykte på flere år og det later ikke til at de bryr seg videre om det, monopol som de har på store deler av varelageret sitt.

Sende i kopi til alle landets øvrige butikker kanskje, så de får litt saftig sladder som tvinger butikken lokalt til å skjerpe seg!??

Gammel 18-10-12, 16:57   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husfliden - hovedkontor?

Før har det i hvert fall vært sånn at hver butikk er helt selvstendig.

Gammel 18-10-12, 17:10   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husfliden er nå organisert i en kjede som heter Norsk Flid, kan det være "Den Norske Husfliden", Stortorget 9 som er hovedkontor?

Gammel 18-10-12, 17:37   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er Husfliden sin butikk i Oslo. Det er BUL som eier Husfliden i Oslo, men ikke de andre husflidsutsalgene.

Gammel 18-08-14, 09:34   #5
Turbo
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2014
Turbo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Husfliden .

Hei bomull.
Sittter her også*fulstendig ergelig over Husflidens behandling av folk.
Deres "monopol" går over stokk og stein og er ikke akseptabelt. Tror de vil kommersiere heile Husfliden og se til at folk ute helst ikke syr noe selv lenger.
Fortell hvor langt du har kommet med brevet til dem er du snill.

HIlsen Turbo

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg finner ikke noe kontaktinformasjon på Husflidens hjemmesider, om de har et hovedkontor eller ikke?

De har jo kontaktinformasjon direkte til lokale butikker rundt om i landet, men jeg var litt ute etter om det er så at hver butikk er helt selvstendig eller om de har en slags overordnet ledelse i tillegg?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg står på trappene til å sende en skriftlig klage til Husfliden lokalt , men samtidig gjerne kunne ha sendt klagen i kopi til evt. hovedkontor. Er redd det er lite som kommer til å tas til rette uten at det kobles litt fler inn i bildet, butikken har ikke hatt noe godt rykte på flere år og det later ikke til at de bryr seg videre om det, monopol som de har på store deler av varelageret sitt.

Sende i kopi til alle landets øvrige butikker kanskje, så de får litt saftig sladder som tvinger butikken lokalt til å skjerpe seg!??

Turbo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.