Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Fikk en melding fra pappa i sted

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 23:40   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk en melding fra pappa i sted

Og der sto det følgende:

Sitat:

Prøvde i dag å imponere din mor med biff og fløtepoteter.
Da maten kom på bordet mente hun det var første gangen hun hadde fått servert biff med lasagne.
Bytte butikk eller bruke briller når jeg handler?

Vi lo så tårene trillet!

(Nå skal det sies at pappa har laget mye rart oppigjennom, med vilje,
men dette var tilsynelatende litt av et "uhell".)

Gammel 13-04-07, 23:42   #2
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Ja ja han gjorde jo sitt beste da (vil jeg tro)
(min far kan ikke koke vann engang)

Gammel 13-04-07, 23:42   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Stakkars pappa! Håper din mor er storsinnet nok til å gi kreditt for vilje!

Gammel 13-04-07, 23:46   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:48   #5
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var jo i det minste en interessant kombinasjon...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:49   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Stakkars pappa! Håper din mor er storsinnet nok til å gi kreditt for vilje!

Vi er vant til litt av hvert av rare saker, men jeg tipper hun lå langflat og lo og iallefall satte pris på forsøket
Han lagde mat fra hjertet i allefall, det vet jeg, for det har vært en tøff dag for mamma i dag,
med en tante som døde i begynnelsen av uken av alzheimers, samme sykdom som mormor har,
og som ble bisatt i dag.

Hun var ikke så storsinnet den gang han lagde salat og kreativiteten satt inn.
I salaten var det noen blader som var skikkelig seige, litt beske og hårete.
Senere på dagen fikk vi vite at det var løvetannblader han hadde brukt

Gammel 13-04-07, 23:50   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Vi er vant til litt av hvert av rare saker, men jeg tipper hun lå langflat og lo og iallefall satte pris på forsøket

Hun var ikke så storsinnet den gang han lagde salat og kreativiteten satt inn.
I salaten var det noen blader som var skikkelig seige, litt beske og hårete.
Senere på dagen fikk vi vite at det var løvetannblader han hadde brukt

Han skal ha for kreativiteten!!!!

Gammel 13-04-07, 23:56   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Men ha reagerte ikke litt når det skulle være kjøttdeig i "fløtepotetene" da eller

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:03   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Men ha reagerte ikke litt når det skulle være kjøttdeig i "fløtepotetene" da eller

Jeg har kommet frem til at det kanskje har vært en slags ferdig lasagne-greier?

Gammel 13-04-07, 23:57   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig mann. Men hvordan klarte han det? Helt seriøst?

Gammel 13-04-07, 23:59   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Herlig mann. Men hvordan klarte han det? Helt seriøst?

Pappa er en knall-herlig fyr, uten tvil Hvordan han klarte det? Jeg aner ikke. Jeg tror faktisk jeg må ringe for å spørre

Gammel 14-04-07, 00:01   #12
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Garantert frossenlasagne

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:33   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pappa er en knall-herlig fyr, uten tvil Hvordan han klarte det? Jeg aner ikke. Jeg tror faktisk jeg må ringe for å spørre

Uten å ha lest videre, tipper jeg han tok feil ferdig-pakke. Sånn går det når man ikke lager ting fra scratch. Neida.

Men helten lurte fælt på hvorfor han serverte det istedet for å dra tilbake til butikken?

Gammel 14-04-07, 00:38   #14
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Uten å ha lest videre, tipper jeg han tok feil ferdig-pakke. Sånn går det når man ikke lager ting fra scratch. Neida.

Men helten lurte fælt på hvorfor han serverte det istedet for å dra tilbake til butikken?

Han så jo ikke hva det var før biff og hele sulamitten var ferdig,
og han hadde spist alt på trass uansett Mannen var jo sulten må skjønne

Gammel 14-04-07, 00:38   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han så jo ikke hva det var før biff og hele sulamitten var ferdig,
og han hadde spist alt på trass uansett Mannen var jo sulten må skjønne

Mat er mat.

Gammel 14-04-07, 00:00   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå lo jeg også godt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:59   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg tror nesten vi trenger et svar på det mysteriet.

Gammel 14-04-07, 00:20   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg tror nesten vi trenger et svar på det mysteriet.

Jeg måtte først sende mld for å høre om han var våken, noe han var, og så ringte jeg.
I korte trekk fortalte han dette:

(Meg og mamma har jo vært i begravelse i dag, og kaffebesøket etterpå befant seg hos noen
som bor midt i det aller verste rush-kaoset i hele byen, så vi kom oss ikke avgårde derfra før nesten kl 17.)
Pappa var begynt å bli skikkelig sulten og gikk på butikken for å handle.
Han ville ha biff og fløtegratinerte poteter. Han mente at han hadde sett det ferdig i frysedisken,
og gikk for å finne det. Han fant lasagne, leste at det var lasagne, men mente at det måtte ha
skjedd en feilkobling et sted

Han så på det da han tok av papiret, da han la det i formen og da det kom ut av ovnen.
Han lurte jo litt da og skjønte vel ikke helt greien før mamma kom med sin kommentar
Han sa at de har ledd så de har grene hele kvelden, og kjenner jeg min mor rett, så lo hun mest

Gammel 14-04-07, 00:08   #19
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om han ikke er stort til kokk; én ting skal han ha: Herlig humor!

Gammel 14-04-07, 00:17   #20
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

For en herlig mann

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.