|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp!! Får ikke løs bollen på KenwoodmaskinHar en ny Kenwood maskin (Major. Den største) og kun brukt den et par ganger. Selvsagt har jeg ikke lest bruksanvisningen, men det har gått bra å bruke maskinen likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp!! Får ikke løs bollen. Kenwood maskinDen skal vris mot klokken. Bare ta i litt til!
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hjelp!! Får ikke løs bollen. Kenwood maskinDen skal vris mot venstre (var det vel), mot klokka, for den sitter i et spor der. Jeg har aldri hatt det problemet. Virker det som den har kilt seg fast? Det skal mye til for at den setter seg fast i feil spor, tror jeg altså, det er liksom bare i ett sport den passer.
![]() |
#5 |
X First Lady
![]() Sv: Hjelp!! Får ikke løs bollen. Kenwood maskin
Det gikk egentlig lett å få den ut. Bare jeg som tok i litt lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hjelp!! Får ikke løs bollen på KenwoodmaskinJa, det skal ikke være så vanskelig. Godt du fikk det til. Mulig min har vært såpass mye i bruk at den sitter litt slakkere etterhvert.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hjelp!! Får ikke løs bollen på KenwoodmaskinMin sitter alltid bom fast etter å ha eltet kraftig en stund. Jeg må bruke alle kreftene jeg har for å dra den ut, men det går til slutt.
![]() |
#8 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hjelp!! Får ikke løs bollen på KenwoodmaskinJeg har av og til større suksess med å holde fast bollen mot magen, og dytte på selve maskinen med den ledige hånda, når bollen sitter skikkelig fast. Det forutsetter at man har litt mage da.
![]() |
![]() |
#9 |
X First Lady
![]() Sv: Hjelp!! Får ikke løs bollen på Kenwoodmaskin
Å joda mage har jeg fått |
![]() |
![]() |
![]() |
|