|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Verktøy og materialer - hva foretrekker du?Jada. Det er mer jeg lurer på.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?I garn liker jeg ren ull best. Smart garn er genialt til barn. Sisu hater jeg dypt og inderlig.
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?Jeg foretrekker trepinner og jeg tror jeg liker knitpro best. Men andre trepinner duger også. Og så er jeg glad i symaskina mi selv om den ikke er så veldig avansert. Det er en 15 år gammel husquarna viking, skikkelig nybegynnermaskin. Idiotsikker og god.
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?Jeg holder stort sett på med ulike typer ull, ikke kunstfibre eller syntetiske ting, hva gjelder garn.
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?Jeg er ikke så kresen på pinner, synes bambus er helt ok både i strømpepinner og rundpinner. Av garn bruker jeg mest ull, alpakka og ull m/nylonforsterkning. (til sokker) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?Jeg har knitpro-pinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?Pinner: Jeg liker faktisk metall best - type PT som er veldig gode og ikke for spisse i .. spissene. Men tre er også ok.
![]() |
|
|