Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Soningsforhold, ABB vs Moland & French

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-12, 10:32   #1
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Soningsforhold, ABB vs Moland & French

Mens min gode venn Joshua sitter fengslet, sammen med T. Moland, under horrible forhold i Kongo, klager ABB på forholdene på Ila. Dårlig kaffe og dårlige kulepenner.

Stapp den kulepennen oppi der sola aldri skinner, og bruk heller mer krefter på å få gutta i Komgo hjem. Henger ikke på greip å bruke midler og krefter på landssvikeren her hjemme.

Gammel 09-11-12, 10:49   #2
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Soningsforhold, ABB vs Moland&French

Word.

Gammel 09-11-12, 10:49   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker han skulle vært tiet ihjel og at pressen burde gi beng i å rapportere det røret han kommer med.

Hva jeg tenker om gutter som reiser til Kongo for å leke macho-menn tenker jeg at det også bør ties om ...

Gammel 09-11-12, 10:52   #4
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tenker han skulle vært tiet ihjel og at pressen burde gi beng i å rapportere det røret han kommer med.

Hva jeg tenker om gutter som reiser til Kongo for å leke macho-menn tenker jeg at det også bør ties om ...

Akkurat

Gammel 09-11-12, 10:54   #5
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Rune Brown er litt kul
Standard

Helt enig. Og hva folk tenker om de to kan vi også la ligge, da det ikke var poenget med denne tråden, og jeg uansett backer de

Gammel 09-11-12, 10:56   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Helt enig. Og hva folk tenker om de to kan vi også la ligge, da det ikke var poenget med denne tråden, og jeg uansett backer de

Om du ikke ønsker en diskusjon bør du kanskje la være å poste under diskujsonsforumet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 10:57   #7
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Rune Brown er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Om du ikke ønsker en diskusjon bør du kanskje la være å poste under diskujsonsforumet.

Jeg ønsker diskusjon rundt ABBs klaging om dårlige soningsforhold på Ila.

Gammel 09-11-12, 11:00   #8
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker diskusjon rundt ABBs klaging om dårlige soningsforhold på Ila.

Hvis du bare ønsket å diskutere ABBs klaging burde du kanskje ikke ha satt det opp mot Moland og Frenchs soningsforhold i utgangspunktet.

Gammel 09-11-12, 14:56   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du sa hva jeg tenkte.

Gammel 09-11-12, 10:50   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøyaktig det Fluke sa.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 10:53   #11
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Mens min gode venn Joshua sitter fengslet, sammen med T. Moland, under horrible forhold i Kongo, klager ABB på forholdene på Ila. Dårlig kaffe og dårlige kulepenner.

Stapp den kulepennen oppi der sola aldri skinner, og bruk heller mer krefter på å få gutta i Komgo hjem. Henger ikke på greip å bruke midler og krefter på landssvikeren her hjemme.

Hvorfor skal Norge bruke masse penger på å få hjem noen som har forbrutt seg mot lover i det landet de oppholdt seg i?

Gammel 09-11-12, 10:56   #12
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Rune Brown er litt kul
Standard

Hvorfor skal Norge bruke masse penger på å få hjem noen som har forbrutt seg mot lover i det landet de oppholdt seg i?

Hvilke lover har de brutt, mener du? Bevisene finnes jo ikke.

Gammel 09-11-12, 10:57   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel i beste fall en veldig subjektiv sannhet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 19:07   #14
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ha hørt en sjømannsprest som har vært nede hos de to i Kongo fortelle hvordan forholdene er der. De er horrible, helt horrible. Både for disse to mennene, men også for alle andre som sitter i det fengselet. Det var skremmende det jeg fikk høre. Ingen burde ha det slik. (Nå har jeg ikke hengt med så det er mulig at de sitter i et annet fengsel enn det de satt i i begynnelsen når denne presten var hos dem under ganske lang tid).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 11:02   #15
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

De har ikke hatt våpen i landet uten tillatelse?
Det finnes ikke indisier som peker i favør anklagen?

Gammel 09-11-12, 11:05   #16
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Rune Brown er litt kul
Standard

De har ikke hatt våpen i landet uten tillatelse?
Det finnes ikke indisier som peker i favør anklagen?

Det er vel ikke akkurat det de er dømt til døden for heller, er det vel?

Gammel 09-11-12, 11:46   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Det er vel ikke akkurat det de er dømt til døden for heller, er det vel?

Det er jo en del av det de har blitt dømt for.

Gammel 09-11-12, 10:58   #18
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Soningsforhold, ABB vs Moland & French

Ok. Du må få mene hva du vil

Gammel 09-11-12, 10:59   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg tror vel at de aller fleste bare sukker oppgitt over klagene til ABB.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 11:03   #20
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Rune Brown er litt kul
Standard

Jo, fordi det er ikke skyldsspørsmålet jeg snakker om, det er ABB's ytring om brudd på menneskerettighetene, ifht M&F's situasjon, der de åpenbart er utsatt for brudd på menneskerettighetene. Og at Norge sitter og ser på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.